وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

مکتب شهید سلیمانی موجب تحول و تداوم راه انقلاب اسلامی می‌شود

«زارع‌پور» با بیان اینکه دولت سیزدهم سعی کرده که بر اساس مکتب شهید سلیمانی پیش برود، گفت: هر کجا راه و روحیه حاج قاسم در پیشانی کار قرار گیرد، حتما منجر به تحول و تداوم راه انقلاب اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۶۴۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹ - 08January 2024

مکتب شهید سلیمانی موجب تحول و تداوم راه انقلاب اسلامی می‌شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سومین همایش بین‌المللی یاران حاج قاسم که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مجاهدین کشور‌های محور مقاومت و جمعی از مدیران و معاونان این وزارتخانه برگزار شد، با اشاره به حادثه تروریستی کرمان، اظهار داشت: این حرکت‌ها نشان می‌دهد که دشمنان از راه حاج قاسم نیز وحشت دارند و به زوار این شهید هم رحم نمی‌کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به مکتب و راه حاج قاسم سلیمانی، افزود: این راه ویژگی‌هایی مانند ازخودگذشتگی، شجاعت، تدبیر و کار جهادی مخلصانه و بی‌ادعا برای مردم دارد که امروز نیز کشور بیش از هر زمان دیگری به این راه و مکتب نیاز دارد.

زارع‌پور تصریح کرد: ما باید در وزارت ارتباطات و دولت نیز این مکتب را در پیشانی کار‌های خود قرار دهیم و تلاش کنیم راه این شهید را با کار جهادی و شبانه‌روزی بی‌منت ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم سعی کرده که بر اساس همین مکتب پیش برود، افزود: هر کجا راه و روحیه حاج قاسم در پیشانی کار قرار گیرد، حتما منجر به تحول و تداوم راه انقلاب اسلامی می‌شود.

شهید سلیمانی هیچ‌گاه با نگاه‌های قومی، ملی و مذهبی گمراه نشد

همچنین «ابراهیم الدیلمی» سفیر جمهوری یمن در جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم، با اشاره شرایط سخت جبهه مقاومت، تاکید کرد که این جنگ بین جبهه حق با شر و کفر است و در این شرایط باید یاد شهید سلیمانی را زنده نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی اعتقاد داشت جنگ ما بین حق و باطل است، افزود: شهید سلیمانی باور داشت که این جنگ و درگیری، یک جنگ دینی و نه سیاسی و اقتصادی است.

الدیلمی تاکید کرد: شهید سلیمانی هیچ‌گاه با نگاه‌های قومی، ملی و مذهبی گمراه نشد و به وظیفه اصلی خود که مبارزه با جبهه باطل بود پرداخت.

خاطرنشان می‌شود در این مراسم، همسر شهید سید مصطفی صدرزاده به ذکر خاطراتی از همسر شهید خود پرداخت و در ادامه وزیر ارتباطات به‌همراه مدیران و معاونان این وزارت‌خانه، با اهدا لوح و تندیس یادبودی، از  خانواده‌های شهدا تقدیر کردند.

همچنین تمبر یادبود شهید سیدمصطفی صدرزاده در این مراسم رونمایی و توسط همسر آن شهید والامقام ممهور شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار