در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا؛

رئیس پلیس راهور فراجا: مردم از ترافیک سنگین گله‌مندند

سردار حسینی با بیان اینکه مردم از ترافیک سنگین گله‌مندند، گفت: تلاش می‌کنیم با نظم و انضباط بخشی به ترافیک آن را منظم کنیم چراکه با نظم بخشی ۳۰ درصد از ترافیک کاسته و از حوادث نیز پیشگیری می‌شود.
کد خبر: ۶۴۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ - 08January 2024

رئیس پلیس راهور فراجا: مردم از ترافیک سنگین گله‌مندندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سید «تیمور حسینی» رئیس پلیس راهور کشور امروز (دوشنبه) در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سردار هادیان‌فر از مدیران لایق و شایسته کشور است و حتما نظام و کشور باید از تجارب ایشان استفاده کنند.

سردار حسینی افزود: تنها ادعای من در طول سال‌های طولانی خدمت در این بخش این است که تمام مشکلات این حوزه را با پوست و گوشت حس کرده‌ام از وقتی که افسر جزء پلیس راه در یک شهرستان دورافتاده بودم تا الان و مشخص است شخصی با این ویژگی از اقدامات هیجانی پرهیز کرده و برای همه اقدامات، پیوست اجتماعی و همچنین پیوست تاثیر کاهش بر تصادفات را می‌سنجد.

وی گفت: برنامه‌های ما ادامه همان کار‌های مؤثر قبلی است و همه تلاش و هم و غم ما این است که یک رفتار درست رانندگی را نهادینه کرده تا کاهش تصادفات را در بر داشته باشیم.

سردار حسینی با بیان اینکه مردم امروز از ترافیک‌های سنگین گله‌مند هستند، اعلام کرد: تلاش می‌کنیم با همه توان بر نظم و انضباط بخشی به ترافیک آن را منظم کنیم چرا که اگر ترافیک منظم شود ۳۰ درصد از حجم آن کاسته شده و باعث پیشگیری از تصادفات می‌شود.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: با کار‌های منطقی و پرهیز از کار‌های فضایی و هیجانی انشالله بتوانیم یک گفتگوی خوب و منطقی با مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار