رئیس دانشگاه کردستان:

شهید سلیمانی قهرمان ملی و دینی است

«قادرزاده» گفت: شهید سلیمانی یک قهرمان ملی و دینی و سردار سرافرازی بود که سوریه را نجات داد و بسیاری مناطق را از دست داعش آزاد کرد.
کد خبر: ۶۴۳۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶ - 08January 2024

شهید سلیمانی قهرمان ملی و دینی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حامد قادرزاده» رئیس دانشگاه کردستان در نشست بصیرتی که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت شهدای مظلوم کرمان با عنوان نقش کلید واژه شهادت حاج قاسم در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی یک قهرمان ملی و دینی و سردار سرافرازی بود که سوریه را نجات داد و بسیاری مناطق را از دست داعش آزاد کرد.

وی افزود: اگربخواهیم کشورمان درست اداره شود و توسعه پیدا کند، باید هزینه پرداخت کنیم و از توطئه دشمنان غافل نشویم و برنامه‌های توسعه کشور را جدی گرفته و به آن عمل کنیم.

قادرزاده تصریح کرد: دشمن از نام شهید سلیمانی میترسد، زیرا کسانی که در راه خدا کشته میشوند بسیار اثرگذارتر هستند و دشمن نیز این را میداند.

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه کردستان با حضور رئیس دانشگاه کردستان هیأت رئیسه و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان و کارکنان دانشگاه، پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها