شهید قدس/ معاون وزیر آموزش و پرورش:

اجازه نمی‌دهیم خون شهدا پایمال شود

«نجفی پازوکی» گفت: دشمن بداند ملت ما از این ترورها نمی‌ترسد، ما فرزندان خود را در راه شهدا تربیت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم خون شهدا پایمال شود.
کد خبر: ۶۴۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ - 06January 2024

اجازه نمی‌دهیم خون شهدا پایمال شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «معصومه نجفی پازوکی» امروز در مراسم یادبود شهدای دانش‌‌آموز انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان با اشاره به اینکه امروز دانش‌آموزان ما راه شهدا را رفتند، اظهار داشت: ما اجازه نمی‌دهیم خون شهدای ما پایمال شود.

نجفی پازوکی با بیان اینکه باید پرسید که دشمن به چه جرمی خون دانش‌آموزان شهید ما را بر زمین ریخته است، افزود: اینها همه سوالاتی است که دانش‌آموزان از این به بعد بیشتر می‌پرسند و همه این اتفاقات را تحلیل و بررسی می‌کنند و مطمئناً بیشتر رهرو راه شهدا و حاج قاسم می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه امروز به شهدای خود افتخار می‌کنیم که در راه عزت و سربلندی اسلام قدم برداشتند، ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی فرمود «ما ملت شهادت و ملت امام حسینیم» و این یک شعار نیست.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دشمن بداند که ملت ما از این حوادث و ترورها نمی‌ترسند، گفت: دشمن بداند که ما همچنان فرزندان خود را در راه شهدا تربیت می‌کنیم و این راه تا ظهور حضرت مهدی (عجل) ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار