مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

دشمن از عکس «قاسم سلیمانی» هم واهمه دارد

سردار مرادحاجتی گفت: آمریکا و اسرائیل در یک باتلاق بزرگ گیر افتاده‌اند و از جنگ رو در رو با محور مقاومت و مردم فلسطین عاجزند به همین دلیل ناجوانمردانه به قتل و غارت در کشورهای منطقه پرداخته‌اند.
کد خبر: ۶۴۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳ - 04January 2024

دشمن از عکس «قاسم سلیمانی» هم واهمه داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جمع فرماندهان و نیروهای هوافضا در اهواز ضمن تسلیت سالگرد شهادت حاج «قاسم سلیمانی» و محکوم کردن حادثه تلخ تروریستی در کرمان اظهار داشت: دشمن از عکس «قاسم سلیمانی» هم واهمه دارد چه رسد به خیل هواداران و مردمی که از اقصی نقاط کشور برای تجدید عهد و پیمان با این شهید راهی گلزار شهدای کرمان شدند.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل در یک باتلاق بزرگ گیر افتاده‌اند و از جنگ رو در رو با محور مقاومت و مردم فلسطین عاجزند به همین دلیل ناجوانمردانه به قتل و غارت در کشورهای منطقه پرداخته‌اند.

سردار مرادحاجتی گفت: تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان، تقویت بنیه نظامی توسط شما و دیگر نیروهای مسلح و امیدبخشی در دل جامعه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: دشمن تصور می‌کرد که با شهادت سردار سلیمانی، جبهه بین‌المللی مقاومت از هم خواهد پاشید اما دنیا شاهد هستند که تنها یک گروه غیر نظامی به نام حماس که یک تشکیلات مردمی است، خون آمریکا و اسرائیل را در شیشه کرده و آن‌ها را وادار کرده که به مردم بی دفاع حمله کنند.

وی متذکر شد: شک نکنید که انتقام سختی در انتظار عوامل حادثه تروریستی و ناجوانمردانه کرمان خواهد بود و بزودی دست پلید عوامل این جنایت برای همیشه قطع خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار