مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

بهره‌گیری از تجارب دوران دفاع مقدس الگوی مناسبی برای پیشبرد فعالیت در عرصه‌های مختلف است

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: در دوران دفاع مقدس برای پیشبرد هرچه بهتر ماموریت‌های محوله در حوزه‌های نظامی و دفاعی با حداقل امکانات کار آغاز می‌شد و در بستر زمان با بهره‌گیری از قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها به نتایج حداکثری دست پیدا می‌کردیم که امروز در عرصه‌های مختلف کشور می‌توانیم از این راهکار بهره ببریم.
کد خبر: ۶۴۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ - 03January 2024

بهره‌گیری از تجارب دوران دفاع مقدس الگوی مناسبی برای پیشبرد فعالیت در عرصه‌های مختلف استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، همزمان با سالروز شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» و روز جهانی مقاومت، آیین رونمایی از سایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی و جمعی از فعالان فرهنگی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: با راه‌اندازی این سایت، کار ارزشمندی آغاز شده اگرچه در اول راه هستیم اما کار در بستر زمان تکامل پیدا می‌کند و کارآمد می‌شود.

وی افزود: سایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی با انتشار اخبار و محتواهای غنی و ارزشمند ضمن تبیین اهمیت ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ماموریت‌های صورت گرفته در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تبلیغ می‌کند.

این مقام مسئول ادامه داد: به تناسب حوزه ماموریتی مدیریت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی، برای آن‌ها فضا پیش‌بینی شده که باید نسبت به بارگذاری محتواهای ارزشمند و اخبار فعالیت‌های انجام شده اهتمام داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی تاکید کرد: مدیریت محتوایی و سلامت سایت همواره باید مورد توجه قرار گیرد تا از آسیب‌هایی که فضای مجازی را تهدید می‌کند در امان باشد.

یوسفعلی‌زاده گفت: در دوران دفاع مقدس از حداقل شروع کردیم و خود را به حداکثر رساندیم که تکمیل سایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی نیز باید همینگونه باشد.

وی بیان داشت: برای پویایی سایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارززش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی باید روزآمدسازی و حرکت به سمت وضعیت مطلوب دغدغه همه ما باشد؛ بر همین اساس نسبت به تولید محتواهای اثرگذار و انعکاس اخبار در این سایت باید توجه ویژه داشت.

در این مراسم سردار یوسفعلی‌زاده تدابیر خود را جهت تسریع در استفاده هرچه بهتر از سایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی ابلاغ کرد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار «جواد قاصد نظامیان» مدیر دانشنامه و مرکز اسناد اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان خراسان رضوی ضمن ارائه گزارشی از روند راه‌اندازی سایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی، بیان داشت: با توجه به نیاز اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی به سایت، با برنامه‌ریزی صورت گرفته در بازه زمانی دو ماهه سایتی با قابلیت‌های زیاد طراحی شد.

وی افزود: این سایت به‌عنوان بانک اطلاعاتی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی ضمن انعکاس اخبار حوزه ماموریتی، این قابلیت را دارد که مدیریت‌های تخصصی زیر سایت داشته باشند و اخبار و اطلاعات خود را در آن منتشر کنند.

مدیر دانشنامه و مرکز اسناد اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی گفت: فاز نخست، راه‌اندزای سایت بود که انجام گرفت، تولید محتواهای خاص، کنترل پنل و هوش مصنوعی فازهای بعدی این سایت هستند که بر اساس زمانبندی صورت گرفته به مرور راه‌اندازی می‌شوند.

بر اساس این گزارش، جامعه هدف اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی می‌توانند جهت اطلاع از آخرین اخبار حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به آدرس https://kh-razavi-defa.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار