پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت سالگرد شهادت سلیمانی؛

توحیدگرایی و ولایت مداری از مشخصه مکتب سردار سلیمانی است

سردار «جعفری» به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۴۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ - 03January 2024

بیانیه مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت  سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ  فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ  وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (آیه 23-سوره احزاب)

خدای را سپاس می گذاریم که ابواب شهادت را بر روی اولیای مخلص خود گشوده است تا مفسر این سنت و حقیقت روشن در عالم باشند که فتوحات اهل حق از مسیر بذل جان می گذرد.

۱۳دی ماه در تقویم تاریخ ایران اسلامی، یادآور سالروز اقدام تروریستی آشکار دولت امریکا در به شهادت رساندن سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع و بی‌نظیر الگوی مبارزان و سرمشق ملت‌ها و مجاهدان راه دین و آزادی می‌باشد.  

مجاهدت خالصانه و مبارزه خستگی ناپذیر او با داعش و تروریست‌های تکفیری و شهادت مظلومانه او «مکتب سلیمانی» را به گستره ادبیات فکری و دانشی کشاند و نفوذ اندیشه و آرمان‌های بلند او را نوید داد. «سردار سلیمانی» بابصیرت عمیق خود ارزش های والای حضرت روح الله را احیاء کرد، اکنون برای مردم مظلوم در اقصی نقاط جهان با عنوان شهید «سلیمانی» امتدادی وسیع‌تر و ژرف‌تر دارد و روحیه اعتماد به نفس و رشادت و حماسه را بر تن زخمی مظلومان جهان تزریق می‌کند و یک جهان را منتقم خود کرده است. مکتب سردار سلیمانی از مشخصه توحید گرایی و ولایت مداری، صداقت و صمیمت با مردم، حکمت و تدبیر در مسیر تحقق آرمان‌های تمدن نوین اسلامی و در همه حال افتادگی نسبت به ملت شریف ایران و امت اسلامی در سراسر جهان است.

اینجانب ضمن تبریک میلاد مسعود کوثر خلقت حضرت فاطمه زهرا (س) و تجدید عهد با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)  با  گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، شهیدان حرم و امنیت به ویژه شهیدان مبارزه با نظام سلطه جهانی و در رأس آن ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس و ادای احترام به خانواده معظم آنان بر حمایت از راه مقاومت تا آزادی قدس شریف از دست اشغالگران تأکید می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها