مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

همایش «مادران قهرمان پرور» در ۱۰ استان برگزار می‌شود

«بیابانی» از برگزاری همایش «مادران قهرمان پرور» در ۱۰ استان طی فردا خبر داد.
کد خبر: ۶۴۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ - 02January 2024

همایش «مادران قهرمان پرور» در ۱۰ استان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «مینا بیابانی» مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدای جبهه مقاومت در کرمان و همایش «مادران قهرمان پرور» در ۱۰ استان فردا برگزار می‌شود.

بیابانی افزود: مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدای جبهه مقاومت در کرمان و همایش «مادران قهرمان پرور» در ۱۰ استان از مهمترین برنامه‌های سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور تصریح کرد: همایش «مادران قهرمان پرور» در ۱۰ استان که بیشترین فرماندهان شهید را دارند برگزار خواهد شد که شامل استان‌های تهران بزرگ، استان تهران، خوزستان، هرمزگان، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مازندران و خراسان رضوی هستند.

وی با گرامیداشت ویژه برنامه‌های سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: اجلاسیه تجلیل از مادران و همسران شهدای جبهه مقاومت مهمترین برنامه این ایام است که ۱۳ دی در حسینیه ثارالله شهر کرمان بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

بیابانی افزود: نقش مادران و همسران در عرصه جهاد و حماسه بسیار پررنگ است، اما در نیمه پنهان قرار گرفته؛ لذا به منظور برجسته کردن نقش این بانوان، از مادران و همسران شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در سراسر کشور برای حضور در این اجلاسیه دعوت شده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع برای کودکان، تصریح کرد: پویش متنوعی برای نوجوانان با عنوان «نسل سلیمانی، سربازان ولایت» تهیه شده است؛ همچنین جشن میلاد کوثر در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی درباره برنامه‌های عفاف و حجاب بیان کرد: حجاب موضوع نگرشی و اعتقادی است که منجر به رفتار می‌شود؛ لذا برنامه‌های فرهنگی می‌تواند در این رابطه تاثیر گذار باشد و بنیه معنوی دختران را تقویت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار