شهید قدس/

آیین افتتاح عملیات مردم‌یاری در کرمان برگزار شد

آیین افتتاح عملیات مردم‌یاری و طرح‌های محرومیت‌زدایی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷ - 02January 2024

آیین افتتاح عملیات مردم‌یاری در کرمان برگزار شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «محمدعلی‌ نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز، در آیین افتتاح عملیات مردم‌یاری و طرح‌های محرومیت‌زدایی که در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، اظهار داشت: به تأسی از شهدا و به‌ویژه روحیه مردم‌دوستی شهید سلیمانی، پس از شهادت حاج قاسم قرارگاه «مرد میدان» در کرمان تشکیل و نظام مسائل استان احصا و اقدامات خوبی در قالب این قرارگاه انجام شد که مهمترین این اقدامات در حوزه آب بود و تاکنون ۵۰۰ روستا در قالب قرارگاه مرد میدان آب‌رسانی شده‌اند.

وی با بیان اینکه با تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و با همکاری آبفای استان آبرسانی به ۶۶۹ روستای دیگر نیز در کرمان آغاز شده و تا پایان سال ۱۴۰۳ به اتمام می‌رسد، افزود: آزادسازی زندانیان، توزیع جهیزیه، توزیع بسته‌های کمک معیشتی، راه روستایی و... از دیگر موضوعاتی است که در راستای مردم یاری در کرمان اجرا می‌شود و در دو سال اخیر موضوع اشتغالزایی با همکاری بسیج و دولت در کرمان رشد خوبی داشته و ۴ درصد تعداد افراد بیکار کاهش یافته است.

سردار نظری با بیان اینکه عملیات مردم یاری در سراسر کشور انجام می‌شود که حدود ۸ درصد کل برنامه‌ها در کرمان است، اظهار کرد: توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی، ۱۳۶۳ جهیزیه، بیش از ۲۰۰ باب منزل مسکونی، ۹ پروژه آبرسانی، پرداخت ۲۷ میلیارد تومان وام اشتغالزایی، آزادی ۶۳ زندانی جرائم غیرعمد و تکمیل ۴۰ کیلومتر راه روستایی از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت چهارمین هفته مقاومت در کرمان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار