شهید قدس/ فرمانده کل انتظامی کشور:

تقویت امکانات و تجهیزات پلیس در راستای چابک سازی/ احساس امنیت در تهران رو به افزایش است

سردار رادان با بیان اینکه احساس امنیت در تهران رو به افزایش است و اقدامات خوب پلیس در مقابله با ناامنی‌ها و اراذل و اوباش و مواردی که امنیت مردم را مخدوش می‌کند، قابل تقدیر است.
کد خبر: ۶۴۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ - 02January 2024

تقویت امکانات و تجهیزات پلیس در راستای چابک سازی/ احساس امنیت در تهران رو به افزایش استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتطامی کشور در مراسم الحاق هزار دستگاه موتورسیکلت به ناوگان تحرک فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: یاد و خاطره سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم و سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر را به شما و خانواده هایتان عرض تبریک داریم.

سردار رادان با اشاره به ماموریت‌ها و از خود گذشتگی‌های کارکنان، فرماندهان و مسئولان مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: به پاس تلاش و جهدی که همه شما در این مجموعه انجام می‌دهید خدا را شاکرم و از یکایک شما تشکر و قدردانی می‌کنم چرا که به واسطه این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها شاهد امنیت روزافزون در تهران بزرگ هستیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه احساس امنیت در تهران رو به افزایش است و اقدامات خوب پلیس در مقابله با ناامنی‌ها و اراذل و اوباش و مواردی که امنیت مردم را مخدوش می‌کند، قابل تقدیر است، افزود: اقدامات خوب پلیس پایتخت موجب شد که در راستای چابکی، امکانات و تجهیزات پلیس تهران را برای مقابله با تهدیدات افزایش دهیم.

سردار رادان اجرای طرح‌های مختلف پلیس در راستای برقراری انضباط شهری و برخورد با سارقان و مجرمان از جمله مواردی بود که نیاز به چابکی و استفاده از موتورسیکلت دارد تا ماموران را به مقصد و هدف نزدیک‌تر کند؛ در این راستا امروز یک هزار دستگاه موتورسیکلت به سازمان تحرکی پلیس تهران اضافه شد و این مهم با کمک خیران و رئیس پلیس تهران بزرگ انجام شد.

وی افزود: ما تلاش می‌کنیم که روز به روز امکانات پلیس را افزایش و توسعه داده و در مسیر هوشمندسازی حرکت کنیم؛ آن هوشمندی که ناظر بر امکانات و البته نیروی انسانی باهوش برای استفاده از آن باشد.

سردار رادان خطاب به ماموران ادامه داد: حرکت در مسیر هوشمندسازی در تهران بزرگ با دستان شما انجام می‌شود؛ انتظار و توقع ما این است که در طرح‌های جدید، پلیس بسیار هوشمندانه و دقیق و مقتدرانه عمل کنید.

گفتنی است، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این مراسم گزارشی از مجموعه عملکرد پلیس تهران ارائه کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها