شهید قدس/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

مکتب حاج قاسم سلیمانی برگرفته از عاشورا و بهترین مکتب انسان سازی است

سرهنگ کریمی گفت: مکتب سردار سلیمانی برگرفته از مکتب دفاع مقدس و امام راحل بود و مکتب امام راحل نیز برگرفته از قیامت عاشورا است.
کد خبر: ۶۴۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ - 01January 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی: مکتب حاج قاسم سلیمانی برگرفته از عاشورا و بهترین مکتب انسان سازیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید سلیمانی نقش کلیدی در تشکیل و پیشرفت جبهه مقاومت داشتند، به طور حتم اگر ایشان نبودند در آن مقطع مشکلات زیادی ایجاد می‌شد.

وی گفت: ایشان با کادرسازی که در نیروی قدس داشتند توانستند امنیت را در منطقه ایجاد کنند.

سرهنگ کریمی افزود: اکنون از ظرفیت بزرگانی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی در نظام جمهوری اسلامی بی بهره نیستیم تا ادامه‌دهنده مسیر سردار پرافتخار جهان باشند.

وی ادامه داد: مکتب ایشان برگرفته از مکتب دفاع مقدس و امام راحل بوده و مکتب امام راحل نیز برگرفته از قیامت عاشورا است.

وی عنوان کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی ریشه دار و قوی است و به طور قطع گفته‌ها و آموزه‌های دینی این مکتب که همان دین و آئین ما است بهترین تبیین دانشگاه انسان سازی در حوزه این مکتب است.

وی تصریح کرد: بهره گیری از سیره و سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی در همه حوزه‌ها از جمله خانواده، فرماندهی، دشمن ستیزی، مردم داری می‌تواند الگویی برای نسل امروز، جبهه مقاومت، فرماندهان، مسؤولین و عموم مردم باشد.

وی بیان داشت: حاج قاسم سلیمانی شخص تراز اول در جبهه مقاومت بود، ایشان اعتقاد داشتند اگر می‌خواهید برای انقلاب کار کنید باید خود را وقف انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت کنید و این ویژگی در رفتار و منش ایشان اتفاق افتاده بود و برای تداوم و پایداری انقلاب این مهم باید سرلوحه اقدامات همه ما قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار