کتاب «مادرانه» تاملی در مقام مادری و فرزندآوری روانه بازار کتاب شد

کتاب «مادرانه» جدیدترین اثر انتشارات به‌نشر در مقام مادری و فرزندآوری منتشر و روانه بازار کتاب شد.
کد خبر: ۶۴۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ - 01January 2024

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب «مادرانه» جدیدترین اثر انتشارات به‌نشر در مقام مادری و فرزندآوری منتشر و روانه بازار کتاب شد.

این اثر به قلم محمد جواد نظافت یزدی در سه فصل شکوه مادری، در کمین مادری و موانع مادری نوشته شده است.

در این نوشتار که حاصل گفتار‌هایی از استاد ارجمند حجت الاسلام و السلمین محمدجواد نظافت یزدی است، با بهره گیری فراوان از تعالیم و معارف قرآن و عترت، درباره مقام و جایگاه مادری به تفصیل گفتگو شده است. همچنین ضرورت و اهمیت فرزندآوری با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری تبیین شده و اشاره‌ای به برنامه حساب شده دشمن، در خصوص موانع فرزند آوری اشاره شده است. در ادامه به برخی نگرش‌های غلط و رفتار‌های نادرست که ممکن است مانع فرزندآوری در میان خانوادها، اشاره شده و راه حل رفع موانع نیز بیان می‌شود.

در پایان کتاب نیز مجموع‌های از تصاویر الهام بخش پیرامون رسالت مادری، فرزندآوری و تربیت فرزند ضمیمه شده است. این تصاویر حاصل زحمات برخی مؤسسات و نهاد‌های دغدغه‌مند در زمینه فرزندآوری مانند نهضت مردمی پوستر انقلاب، پویش ایران جوان، سایت مقام معظم رهبری (بخش ریحانه)، مجموعه خیمه (بانوان هنرمند انقلابی) و خانه طراحان انقلاب اسلامی است که امید می‌رود این اثر، گامی در جهت نزدیک شدن به سبک زندگی اسلامی ایرانی باشد و برای تشکیل خانواده‌های نورانی که در دامان پر مهر پدر و مادر، فرزندانی پرشمار و صالح تربیت می‌کنند، انگیزه بخش باشد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «مادر واژه‌ای است که در تمام فرهنگ‌ها و ادیان مورد تقدیس و ستایش بوده است. این ستایش بیانگر جایگاه بلند و اهمیت والای این نقش در هستی است. این جایگاه والا تنها نصیب بانوانی می‌شود که با فرزند آوری و تربیت نسل آینده به مقام پرشکوه مادری نائل شوند و شیرینی و زحمت توامان آن را پذیرا باشند.»

کتاب «مادرانه» با طراحی جلد ناصر حسنی، در قطع رقعی و ۲۴۸ صفحه منتشر شده و با شمارگان هزار نسخه با قیمت ۱۱۰ هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی کتاب این انتشارات به آدرس www.behnashr.com در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. هم چنین افراد می‌توانند پیام درخواست کتاب را به شماره ۰۹۰۲۷۶۵۲۰۰۸ پیامک کنند یا نسخه الکترونیک اثر را از اپلیکیشن کتابخوان به‌نشر و فرا کتاب تهیه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار