رییس دانشگاه پیام نور کرمان خبر داد؛

کرمان میزبان دومین اردوی راهیان مقاومت ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور

«معین الدینی» گفت: اردوی دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور از ۱۶ تا ۱۸ دی هم زمان با چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به میزبانی دانشگاه پیام نور استان کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ - 31December 2023

کرمان میزبان دومین اردوی راهیان مقاومت ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «فاطمه معین الدینی» رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور از ۱۶ تا ۱۸ دی هم زمان با چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به میزبانی دانشگاه پیام نور استان کرمان برگزار می شود. 

معین‌الدینی افزود: استقبال دانشجویان از دومین اردوی راهیان مقاومت بسیار بیشتر از سال قبل است و تاکنون بیش از ۱ هزار و ۴۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور در سراسر کشور در این اردو ثبت نام نموده اند.

وی اظهار داشت :میزبانی از زائران یکی از مخلص ترین و پاکترین فرزندان این آب و خاک، فرصتی مغتنمی است برای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و شناخت مکتب و راه شهید سلیمانی و همه ظرفیت های دانشگاه پیام نور استان برای هر چه بهتر برگزارشدن این اردو به کار گرفته خواهد شد.

معین الدینی گفت : دانشگاه پیام نور کرمان علاوه بر آنکه میزبان دانشجویان می باشد، پذیرای هزاران زائر از سراسر کشور در ایام ساگرد شهید سلیمانی است به گونه ای که در سال گذشته، اسکان و پذیرایی از ۱۰  هزار نفر زائر در این دانشگاه انجام شده است.

برگزاری افتتاحیه این اردوها با حضور رییس دانشگاه پیام نور کشور و مسئولین استانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار