گرامیداشت حماسه مردمی نهم دی در خاش

مراسم حماسه مردمی نهم دی با حضور پرشور و حماسی اقشار مردم در مسجد جامع خاش برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ - 31December 2023

گرامیداشت حماسه مردمی نهم دیماه در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم حماسه مردمی نهم دی با حضور پرشور و حماسی اقشار مردم و مسئولین در مسجد جامع خاش برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی اکبرپور» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان اسلام در چهل و چهار سال به دنبال فتنه انگیزی بوده و در کشورمان جنگ تحمیلی و ترورهای کور و حمایت از منافقین و معاندان را در دستور کار قرار دادند و در سالهای اخیر فتنه جدا کردن ملت از صف امام و رهبری و تحریم انتخابات را به راه انداختند.

حجت الاسلام علی اکبرپو افزود: بعد از ارتحال امام راحل، خبرگان رهبری حضرت آیت الله عظمی سید علی خامنه ای را به عنوان سکان دار کشتی نظام برگزیدند و هم اینک بعد از گذشت قریب به چهار دهه از رهبری معظم له شاهد خنثی‌سازی توطئه های دشمنان هستیم و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری سبب ارتقای شاخص‌های عزتمندی کشورمان در سطوح جهانی شده است. دشمنان اسلام در عاشورای سال ۱۳۸۸ اراده کردند که نور الهی را خاموش کنند، اما اراده الهی حفظ پایه های اسلام، انقلاب و رهبری بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان ادامه داد: ملت بصیر، مومن و انقلابی ایران با دانایی و فهم انقلابی همواره حامی اسلام و انقلاب و رهبری بوده در نهم دی ماه ۸۸ به دنیا نشان دادند، تا زمانی که مردم بزرگ ایران در صحنه های مختلف حضوری پرشور دارند، یقیناً برای این ملت شکست نمی آید. ایران اسلامی در حل معادلات جهانی نقش آفرینی موثری دارد، بنابراین افتخار بزرگ این است که ملت ما در صحنه حضوری فعال دارند و فتنه های فتنه‌گران را خنثی می سازند.

حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در این مراسم گفت: دشمنان اسلام در عاشورای سال ۱۳۸۸ فاصله انداختن میان مردم و ولایت فقیه را هدف قرار دادند و به ساخت دین و بزرگان اهانت کردند، اما تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت و هوشیاری ملت بزرگ ایران فتنه، فتنه گران خنثی شد.

وی اظهارداشت: با تقوای الهی، اخلاص و دین مداری، فتنه های دشمنان خاموش و بی اثر می ماند، بنابراین قرارگرفتن در مسیر تقوا و حمایت از رهبری به روشنایی و هدایت می رسیم. درس اسلام به همه ما این است که در مسیر و مکتب قرآن کریم و سیرت نبوی قرار بگیریم و در عرصه های مختلف همدلی و انسجام و وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار