شهید قدس/

ویژه برنامه «گذر شهید سلیمانی» رادیو جوان به مناسبت دهه بصیرت

اکرم زمانی، تهیه‌کننده ویژه برنامه «گذر شهید سلیمانی»، اهداف و محتوای این برنامه رادیویی را در راستای مفاهیم و ارزش‌های دهه بصیرت معرفی کرد. این برنامه در هفته بصیرت به مسائلی، چون ولایت مداری، دفاع از مظلوم، مبارزه با نفوذ و مکتب سردار سلیمانی پرداخته و همراه با گفتگو‌هایی با نزدیکان و همرزمان این شهید بزرگ، کتب مرتبط و برنامه‌های استانی، رویداد‌های این دهه را رصد می‌کند.
کد خبر: ۶۴۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰ - 31December 2023

ویژه برنامه «گذر شهید سلیمانی» رادیو جوان به مناسبت دهه بصیرتبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، اکرم زمانی تهیه کننده ویژه برنامه «گذر شهید سلیمانی» رادیو جوان، درباره این برنامه رادیویی اظهار داشت: این برنامه به مناسبت دهه بصیرت به موضوعاتی همچون؛ ولایت مداری، دفاع از مظلوم، اقتدار ملی، مقابله با نفوذ، مکتب سردار سلیمانی، محکومیت تروریسم، دشمن شناسی، اتحاد ملی، لحظه شناسی و غیرت دینی می‌پردازد.

وی در ادامه افزود: همه این موارد در دهه بصیرت باید مورد توجه قرار گیرد؛ لذا پایه این هفته بر اساس این موضوعات خواهد بود و ما برحسب این موضوعات در این ویژه برنامه نیز، منش شهید سردار سلیمانی بررسی و درباره آن گفتگو خواهیم کرد.

این تهیه کننده رادیویی به کارشناسان این ویژه برنامه اشاره کرد و گفت: ما در این ویژه برنامه به رفتار‌ها و ویژگی‌های شهید سردار قاسم سلیمانی خواهیم پرداخت و همچنین ما هر روز میزبان نزدیکان و همرزمان شهید سردار سلیمانی خواهیم بود و با آن‌ها به گفتگو خواهیم پرداخت.

اکرم زمانی تهیه کننده رادیو، به معرفی کتاب در این ویژه برنامه اشاره و خاطرنشان کرد: ما در این ویژه برنامه رادیویی به معرفی و خوانش کتاب‌هایی که درباره شخصیت سردار شهید سلیمانی نوشته شده است؛ خواهیم پرداخت.

وی در پایان افزود: یک بخش دیگری نیز داریم که ۹ استان را انتخاب می‌کنیم و برنامه‌هایی که استان‌ها به مناسبت این دهه تدارک دیده اند را در این ویژه برنامه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

ویژه برنامه «گذر شهید سلیمانی» رادیو جوان به تهیه کنندگی اکرم زمانی، با اجرای فاطمه امجدیان و با حضور همرزمان و نزدیکان شهید سردار سلیمانی و به نویسندگی فاطمه قنبری، با هماهنگی غزاله عمیدی، با آیتم سازی الهام وحدت، سید علی مکرمی و عرفان شهبازی از ۹ الی ۱۹ دی ماه، ساعت ۱۶:۰۰ روی موج fm ردیف ۸۸ مگاهرتز تقدیم شنوندگان رادیو جوان می‌شود.

منبع: رادیو جوان

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار