معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

همه ملت‌ها به ماهیت استکبار جهانی پی برده‌اند

حسینی گفت: امروز در پی جنایات رژیم صهیونیستی که با حمایت آمریکا در حال انجام است، سایر ملت‌ها نیز به ماهیت استکبار جهانی پی برده‌اند.
کد خبر: ۶۴۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ - 30December 2023

یوم‌الله ۹ دی نبایستی فراموش شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز در بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی در مسجد الزهرا(س) شهر اراک با تاکید بر اینکه روزهای تاریخ‌ساز نبایستی به فراموشی سپرده شود اظهار داشت: روزهایی که تحولاتی اتفاق افتاده و یک نقطه عطف محسوب می‌شود مانند یوم‌الله 9 دی نبایستی فراموش شود.

وی گفت: معرف، بینش، بصیرت شناخت عمیق اقتضا می‌کند که ما از این تحولات درس بگیرم و مانع تکرار آن‌ها شویم چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیری گام برمی‌دارد که قدرت‌های جهانی آن را بر نمی‌تابند.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) به هیمنه استکبار جهانی ضربه وارد کرد؛ این تصور را که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی داشتند که اگر یک حکومتی حمایت آمریکا را داشته باشد همواره قدرتمند و پیروز خواهد بود را به چالش کشید و رژیم ستم‌شاهی را که از حمایت استکبار جهانی برخوردار بود را به زیر کشید.

وی ادامه داد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با حربه‌ها و ترفندهای مختلف درصدد بود تا انقلاب نوپای اسلامی را از پای درآورد؛ تحمیل جنگ هشت ساله، تحریم اقتصادی، ترور، ... تا فتنه 88 که در امتداد انقلاب‌های رنگین و کودتاهای مخملی در کشور ما رقم خورد.

وی تأکید کرد: سال گذشته نیز دشمن به شکل دیگری این فتنه را در کشور اجرایی کرد البته با خشونت و وضوح بیشتری آن را در کف خیابان‌ها اجرا کرد و ماهیت خود را نشان دادند؛ اغتشاشات را با هدف متوقف کردن حرکت دولت انقلابی و خسارت‌زدن به کشور طراحی و اجرا کردند.

حسینی گفت: چه بسا در آینده نیز دشمن درصدد باشد تا چنین فتنه‌هایی را اجرایی سازد؛ لذا می‌طلبد این روزهای تحول ساز و تاریخ‌ساز که نشان از بصیرت و معرفت ملت دارد را فراموش نکنیم و بازخوانی داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان داشت: امروز در پی جنایات رژیم صهیونیستی که با حمایت آمریکا در حال انجام است، سایر ملت‌ها نیز به ماهیت استکبار جهانی پی برده‌اند؛ نقاب نفاق در حال کنار رفتن است؛ حقوق بشر، آزادی و دموکراسی و امنیت در کشورهای جهان حتی خود آمریکا زیر سوال رفته است.

وی خاطر نشان کرد: ماهیت واقعی جبهه باطل در جنایات غزه بر همگان نمایان شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار