استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

گلزار شهدای گمنام باشت ساماندهی خواهد شد

«احمدزاده» گفت: اختصاص اعتبار جهت ساماندهی گلزار شهدای گمنام باشت در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۴۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲ - 30December 2023

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: گلزار شهدای گمنام باشت ساماندهی خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، «سید علی احمد‌زاده» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین غبارروبی گلزار شهدای گمنام باشت، امنیت امروز کشور را حاصل فداکاری و جانفشانی شهدا دانست و اظهار داشت: شهیدان جان ارزشمند خود را در راستای حفظ امنیت و سربلندی کشور فدا کردند و بر گردن همه ملت ایران و نظام اسلامی حق بزرگی دارند.

احمد‌زاده با بیان اینکه همه ما در قبال شهدا تکالیفی بر عهده داریم، افزود: امروز برای بدست آوردن مقام شهدا، حفظ راه و رسم و کردار شهدا کمتر از خود شهید نیست و این نقطه‌امیدی است که خداوند ما را هم در مسیر شهدا قرار دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۲۰۰میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس‌جمهور به این استان در بخش زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، برای رفع مشکلات و زیر ساخت‌های گلزار شهدای استان در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: از این میزان اعتبار ۴۰ میلیارد ریال برای گلزار شهدای گمنام شهرستان باشت در نظر گرفته شده است.

احمد‌زاده بیان داشت: ۱۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبارت تاکنون در بخش‌های مختلف هزینه شده است.

این مسئول با بیان اینکه ساماندهی گلزار شهدا از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم است گفت: در گلزار شهدای گمنام باشت اقدامات مهمی از جمله ساماندهی اطراف گلزار شهدا و مجهز آن به سیستم گرمایشی انجام خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ساماندهی گلزار شهدای گمنام باشت در اولویت کاری متولیان امر قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار