مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

تشکیل ۸ اردوی جهادی با همکاری جهادگران

«صالحی» گفت: اردوهای شهید «سلیمانی» زرین‌رود، «همای رحمت» خدابنده، شهید «چمران» صائین قلعه، «یشفین، پرواز خاکی و حیّان» زنجان شامل ۸ اردوی جهادی هستند که از ابتدای امسال برگزار شده‌اند.
کد خبر: ۶۴۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ - 28December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «روح‌الله صالحی» مدیر کل کمیته امداد استان زنجان امروز با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۸ گروه جهادی با کمیته امداد همکاری دارند، اظهار داشت: از این تعداد ۶ گروه در قالب ارائه خدمات عمرانی، ۱۴ گروه در قالب ارائه خدمات معیشتی و هشت گروه نیز در قالب ارائه خدمات بهداشتی فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه در راستای استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی اردوهای متعددی توسط آنها برگزار شده است، اضافه کرد: اردوهای شهید «سلیمانی» زرین‌رود، «همای رحمت» خدابنده، شهید «چمران» صائین قلعه، «یشفین، پرواز خاکی و حیّان» زنجان شامل ۸ اردوی جهادی هستند که از ابتدای امسال برگزار شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به تاثیرگذاری فعالیت گروه‌های جهادی در برنامه‌های این نهاد افزود: مزیت دیگر گروه‌های جهادی امیدبخشی در جامعه است و فعالیت‌های جهادی موجب ارتقای همبستگی اجتماعی و امیدآفرینی شده و فرصت جدید در خدمت‌رسانی خلق می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار