امام جمعه خاش:

وحدت و هم‌افزایی مردم سیستان و بلوچستان الگوی برجسته کشوری است

حجت‌الاسلام « دهقان» گفت: وحدت، هم‌افزایی، دشمن‌شناسی، هوشیاری، بصیرت، حضور آگاهانه در صحنه، ولایتمداری، مرزداری، بیگانه‌ستیزی و ایمان، اخلاص و تدین مردم سیستان و بلوچستان به عنوان یک شاخص و الگوی برجسته در کشور به شمار می‌آید.
کد خبر: ۶۴۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱ - 28December 2023

وحدت و هم افزایی مردم سیستان و بلوچستان الگوی برجسته کشوری استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در سی و هفتمین نشست شورای فرهنگ عمومی خاش اظهار داشت: هوشیاری و بصیرت همه اقشار جامعه سیستان و بلوچستان به عنوان یک ضرورت مهم و نیاز اساسی جامعه باید به صورت برجسته دیده شود و همگان باید حضور حماسی و پرشور مردم را در صحنه های مختلف نظام پاس بداریم.

وی گفت: در کشور شهروند درجه یک و دو نداریم و در این نظام و دولت به همه اقشار جامعه با یک دید نگریسته می شود، بنابراین این موضوع یک مزیت و شاخصه مهم برای ایران اسلامی به شمار می آید.

حجت‌الاسلام دهقان با محکوم کردن حوادث تروریستی در سیستان و بلوچستان بیان کرد: نا امنی ها، این استان و منطقه را از مسیر توسعه، رشد و آبادانی دور می کند و در این رابطه روشنگری ها و آسیب شناسی مشکلات و ناهنجاری ها سبب خنثی سازی تهدیدات و توطئه های شوم و فتنه انگیزی های دشمنان می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها