استاندار همدان:

مادران شهدا، گنجینه‌ای ارزشمند از نسل دفاع مقدس هستند

«قاسمی‌فرزاد» گفت: مادران شهدا، گنجینه‌ای ارزشمند از خاطرات و ایمان و افتخار حماسه‌سازی نسل دفاع مقدس هستند و با تربیت فرزندانی که از اسلام و مکتب قرآن دفاع کردند، حماسه‌ آفریدند.
کد خبر: ۶۴۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ - 27December 2023

مادران شهدا، گنجینه‌ای ارزشمند از نسل دفاع مقدس هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (چهارشنبه) در همایش تکریم مادران و همسران شهدای شهرستان همدان، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به توانمندی‌های بزرگی دست یافته‌ که این توانمندی‌ها به برکت خون شهدا و شکیبایی مادران و همسران آنان به دست آمده است.

وی با بیان اینکه شهدا تمامیت ارضی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران را تضمین کردند، افزود: مادران شهدا، گنجینه‌ای ارزشمند از خاطرات و ایمان و افتخار حماسه‌سازی نسل دفاع مقدس هستند و با تربیت فرزندانی که از اسلام و مکتب قرآن دفاع کردند، حماسه‌ آفریدند.

استاندار همدان عنوان کرد: زمانی‌ که دختران را زنده به گور می‌کردند پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) به فرزند خود لقب ام‌ابیها دادند و این به عنوان نماد نشان می‌دهد جایگاه زن در اسلام حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه زن و مادر در مکتب انسان‌ساز و تعالی‌بخش اسلام، مقدس است اما در تمامی فرهنگ‌ها مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

قاسمی فرزاد در پایان با اشاره به اهمیت اسلام به زنان متذکر شد: نزول سوره‌‌هایی نظیر؛ کوثر، مریم و نساء در قرآن کریم حاکی از اهمیت و اعتبار جایگاه زن در اسلام و قرآن است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها