فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام کرد؛

اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی در کرمان در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها

سردار «فرشید» با اشاره به در پیش بودن ایام دهه مقاومت و حضور پرشمار مسافران در استان کرمان گفت: در این رابطه پلیس با برنامه‌ریزی‌های لازم و اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی آماده خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران مرقد مطهر سردار دل‌ها است.
کد خبر: ۶۴۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ - 27December 2023

اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی در کرمان در ایام سالگرد شهادت سردار دلها

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «ناصر فرشید» امروز  در تشریح اقدامات انتظامی و ترافیکی در کرمان ویژه ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس همواره برای برقراری نظم و امنیت و همچنین مدیریت ترددهای درون و برون شهری به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند که این رویه همرزمان با ایام سالگرد سردار دلها مهمترین ماموریت پلیس کرمان است.

وی با تاکید بر خودمراقبتی در حفظ اموال شخصی و همچنین قانونمندی و رعایت مقررات از سوی همه شهروندان بیان کرد: در این رابطه به توجه همگان به مولفه مهم و سازنده امر به معروف و نهی از منکر نیز تاکید داریم چراکه این مولفه برای حفظ و تحکیم امنیت در ابعاد فردی و اجتماعی بسیار راهگشا و موثر است.

سردار فرشید با اشاره به در پیش بودن ایام دهه مقاومت و حضور پرشمار مسافران در استان کرمان بیان کرد: در این رابطه پلیس با برنامه‌ریزی‌های لازم و اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی آماده خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران مرقد مطهر سردار دلها است.

فرمانده انتظامی استان کرمان اجرای چندین طرح سراسری به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، برخورد با خودروهای شوتی و حامل سوخت و کالای قاچاق، تشدید برخورد با عاملان حمل و توزیع مواد مخدر و اجرای طرح‌های ترافیکی را از جمله مهمترین اقدامات اخیر مجموعه انتظامی برشمرد و بیان کرد: راه‌اندازی سامانه پایش تصویری در جیرفت و انجام پیگیری‌های لازم برای توسعه این سامانه‌ها در دیگر نقاط استان از جمله اقدامات خوب حوزه نظم و امنیت بوده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی راسک استان سیستان و بلوچستان، کاشت درخت به یاد این شهدای گرانقدر در واحدهای انتظامی تمام شهرستان‌های استان و آمادگی همه جانبه پلیس برای رویارویی با اینگونه حوادث و حفظ جان و امنیت هموطنان را از دیگر رویدادهای اخیر مجموعه انتظامی ذکر و بیان کرد: از مردم گرانقدر و قدرشناس استان نیز می‌خواهیم همواره با خادمان نظم و امنیت همراهی و این عزیزان سخت کوش را از دعای خیر خود بی‌بهره نگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار