در شهر ری صورت می‌گیرد؛

بزرگداشت شهیدی که همزمان با حاج قاسم به شهادت رسید+ پوستر

آیین پاسداشت شهید محمدمیرزایی با عنوان «امین حاج‌قاسم» که همزمان با زمان شهادت حاج قاسم در یمن به شهادت رسیده بود، فردا در در مرکز همایش‌های ایوان ری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ - 27December 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیین پاسداشت شهید مصطفی محمدمیرزایی با عنوان «امین حاج قاسم» که همزمان با زمان شهادت حاج قاسم در یمن به شهادت رسیده بود، فردا (پنج‌شنبه) در در مرکز همایش‌های ایوان ری برگزار می‌شود.

مصطفی محمدمیرزایی در ساعت اولیه بامداد ۱۳ دی‌ سال ۱۳۹۸ و در همان دقایقی که شهید حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد ترور شد، در عملیات ترور ناموفق سردار عبدالرضا شهلایی سفیر ایران در شهر صعده یمن، بر اثر اصابت موشک آمریکا به شهادت رسید.

شهید محمدمیرزایی پاسدار سپاه قدس بود، اما هم‌محلی‌هایش او را خطاط ماهر، باربر صلواتی و اوستاکار با انصاف می‌شناختند. کسی خبر نداشت او امین حاج قاسم و مهندس مختل کردن سیستم ارتباطی گروهک‌های تکفیری است.

بزرگداشت شهیدی که همزمان با حاج قاسم به شهادت رسید در شهر ری+ پوستر

پیکر شهید مصطفی محمدمیرزایی فاطمیه سال ۱۳۹۸ در کشور یمن به خاک سپرده شد و بعد از آن مزار یادبودش در شبستان امام خمینی (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) ساخته شد. در مزار یادبود این شهید، پیکر یک شهید گمنام آرمیده است.

مراسم بزرگداشت شهید مصطفی محمدمیرزایی فردا (پنج‌شنبه، ۷ دی‌) ساعت ۱۸ با سخنرانی استاد محمد شجاعی و مداحی محمد طاهری در مرکز همایش‌های ایوان ری واقع در تهران، شهر ری، خیابان ابن بابویه، خیابان میرعابدینی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار