در پیامی به‌مناسبت شهادت سردار «سید رضی موسوی»؛

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی: شهادت سردار موسوی موجب نفرت بیشتر مردم نسبت به نظام سلطه شد

حجت‌الاسلام «حسن‌زاده» در پیامی با صدور پیامی جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار سید رضی موسوی در سوریه را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۴۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ - 27December 2023

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی: شهادت سردار موسوی موجب نفرت بیشتر مردم نسبت به نظام سلطه شدبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در پیامی شهادت یار دیرین حاج قاسم در شام، سردار «سید رضی موسوی» در پی حمله موشکی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به دمشق را به خانواده معظم این شهید والامقام، آحاد ملت شهیدپرور ایران اسلامی و هم‌رزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ»
هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏ اند مرده مپندار بلكه زنده‏ اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند.

عصاره عمری «شهید زیستن»، جز «شهید رفتن» نتواند بود. آنان که حیات خود را به گمنامی و جهاد خاموش و چشم بستن بر شهرت گره زدند، پس از رفتن نام و نشان واقعی خواهند یافت و پیش‌رویِ خلایق، افق‌گشایی‌های بزرگ خواهند کرد.

شهادت سردار سرتیپ «سید رضی موسوی» یار دیرین حاج قاسم در شام و از مستشاران نظامی با سابقه سپاه در سوریه بود، در حمله موشکی جنایتکارانه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی به دمشق، به دست اشقی الاشقیا به درجه رفیع شهادت نائل آمد و موجب ناراحتی و تألم شد.

ایشان که از هم‌رزمان «حاج قاسم سلیمانی» بود، در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها به رفیق دیرینه خود پیوست و بر میزان بغض و نفرت ما نسبت به نظام سلطه افزود.

این واقعه دردناک را به همه مستضعفین عالم و همچنین مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تسلیت و تبریک عرض می‌کنم و آینده‌ی بدون رژیم صهیونیستی را هیچ دیر و دور نمی‌پندارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها