جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا:

شهدای گمنام، نماد خدمت بدون منت هستند

سردار شرفی با بیان اینکه توفیق بسیار بزرگی برای مجموعه انتظامی و بخش‌های خدمت رسان ما برای تدفین و تشییع شهداست گفت: این اتفاق معنا و مفهوم بسیار بالایی برای ما و همکاران انتظامی دارد که یکی از آن‌ها انجام خدمت بدون منت به مردم است.
کد خبر: ۶۴۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲ - 26December 2023

شهدای گمنام، نماد خدمت بدون منت هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در حاشیه تشییع و تدفین شهید گمنام که در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) انجام شد اظهار داشت: این توفیق بزرگی برای مجموعه انتظامی محسوب می‌شود و امیدواریم کارکنان ما با تاسی از این شهدا توفیق خدمت رسانی را قدر بدانند و برکات کار وخدمات بی منت آن‌ها افزایش یابد.

سردار شرفی افزود: این شهدا هم در زمان حیات جسمانی و هم پس از شهادت متواضع و گمنام بودند و در نهایت اخلاص برای مردم و دین خدمت کردند و به نوعی می‌توان گفت که آن‌ها ستاره‌های درخشانی هستند که در روی زمین راه را برای ما روشن می‌کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به اینکه امیدواریم همه ما با الگو گرفتن از این شهدا ماموریت‌های خود را انجام دهیم اضافه کرد: انجام ماموریت و کار‌های روزانه ما قطعا در محضر خداوند است و او ناظر بر اعمال ما ولیکن حضور این شهید نیز تاثیر معنوی خاصی به این مکان خواهد بخشید و پلی برای ارتباط با خداوند خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شهدا با نثار خون پاک خود امنیت و آسایش را برای جامعه به یادگار گذاشته و ما خادمان ملت، وظیفه حراست و پاسداری این میراث گرانبها را داریم و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

سردار شرفی در پایان با بیان اینکه ایثارگری‌های شهدا موجب پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، اضافه کرد: بهترین الگوی تربیتی و چراغ راه برای نسل حاضر، شهدا هستند.

انتها پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار