مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

لزوم ساخت و تکمیل یادمان در شأن شهدای گمنام در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ پاسدار «خواست‌خدایی» گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در ساخت و تکمیل یادمان در شأن شهدای گمنام در استان کهگیلویه و بویراحمد مشارکت شود.
کد خبر: ۶۴۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵ - 25December 2023

لزوم ساخت و تکمیل یادمان در شأن شهدای گمنام در کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدجواد جعفری مهر» مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه این استان پیرامون ساخت یادمان شهید گمنام در حوزه علمیه شهر دهدشت دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز دوشنبه در این دیدار با گرامیداشت میلاد با سعادت عیسی مسیح (ع) و گرامیداشت شهدای کربلای چهار در سالروز این عملیات، اظهار داشت: ان‌شاءالله که بتوانیم در مسیر شهدا ثابت قدم بمانیم.

خواست خدایی با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی این بزرگواران هستیم، افزود: باید با تمام توان در بحث تشییع، تدفین و یادمان شهدای گمنام در شهرستان‌ها و مرکز استان پای کار باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار است دستگاه‌های اجرایی استان با استفاده از ظرفیت‌های موجود در زمینه ساخت یادمان در شأن شهدای گمنام مشارکت جدی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد جواد جعفری مهر» مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان جهت همکاری در خصوص دفن شهید گمنام در حوزه علمیه خواهران شهر دهدشت، ابراز داشت: خداوند این توفیق را به ما عطا کرد که بتوانیم میزبان یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در یکی از حوزه‌های علمیه استان باشیم.

حجت‌الاسلام جعفری مهر با اشاره وجود پر برکت شهید گمنام در حوزه علمیه خواهران شهر دهدشت، افزود: با برگزاری برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های معنوی و مذهبی در ارتباط اقشار مردم با حوزه علمیه بسیار تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار