فتاحی خبر داد؛

آغاز داوری آثار ارسالی به جشنواره داستان انقلاب

دبیر هنری ششمین جشنواره داستان انقلاب، از آغاز داوری 400 اثر ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵ - 19November 2013

آغاز داوری آثار ارسالی به جشنواره داستان انقلاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حسین فتاحی دبیر هنری ششمین جشنواره داستان انقلاب با بیان اینکه حدود 400 اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره سراسری داستان انقلاب ارسال شده است، گفت: از این 400 اثر، 260 اثر به داستان کوتاه بزرگسال و 40 اثر به رمان بزرگسال اختصاص دارد.

وی افزود: همچنین 100 اثر کودک و نوجوان به دبیرخانه ارسال شده که از این 100 اثر 80 اثر داستان کوتاه و 20 اثر، بلند و رمان بوده است.

فتاحی با اشاره به اینکه تا به حال داوری اولیه 170 اثر به اتمام رسیده است، عنوان کرد: باقی آثار نیز توسط داوران بررسی میشود و از 15 آذر به بعد داوری نهایی آثار به صورت رسمی انجام میشود.
دبیر هنری ششمین جشنواره داستان انقلاب درباره داوری این آثار بیان کرد: داوران بخش نهایی انتخاب شدهاند و مانند دورههای گذشته این جشنواره طی مراسمی در بهمن ماه در هر بخش نفرات اول تا سوم و تقدیری معرفی میشوند.
این نویسنده و مدرس داستاننویسی گفت: در انتخاب داوران سعی کردهایم کارشناسان خبره و با تجربهای باشند و داورانی که برای ششمین دوره جشنواره انتخاب کردیم در جشنواره ها و جایزههای ادبی دیگر نیز داوری کردهاند. همچنین سعی کردهایم تنوع سلیقه را در انتخاب داوران در نظر بگیریم تا داوری آثار همه جانبه و دقیقتر صورت بگیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار