در نشستی؛

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) سپاه: ایستادگی اعتقادی بر قدرت تسلیحاتی برتری دارد

سردار اشعری حماس را نمونه‌ بارز ایستادگی اعتقادی در مقابل قدرت تسلیحاتی دانست و گفت: قدرت اعتقادی و جهادی در میدان نبرد حرف اول را می‌زند و هیچ قدرتی در مقابل اعتقاد و باورها توان رویایی ندارد.
کد خبر: ۶۳۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ - 24December 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای افزایش تعاملات و تبادل تجارب، نشست هم‌اندیشی فصلی مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد اشعری» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران به میزبانی این قرارگاه در مشهد برگزار شد.

سردار اشعری در این نشست ضمن تبیین تحولات فلسطین و غزه و همچنین تشریح جنایات رژیم صهیونیستی و ایستادگی و مقاومت نیروهای حماس در برابر حملات موشکی رژیم اشغالگر قدس، در خصوص اقدامات دیپلماتیک جمهوری اسلامی برای اعمال فشار توسط مجامع بین‌المللی علیه این رژیم مطالبی را بیان کرد.

وی در ادامه جایگاه حوزه نمایندگی ولی فقیه را در ارتقای معرفت دینی کارکنان مهم دانست و اظهار داشت: مسئولین و مربیان حوزه نمایندگی ولی فقیه پیشوایان، امامان و رهبران سپاه پاسداران هستند که کارکنان این نهاد مقدس با هدایت‌های آن‌ها به مرحله‌ای از معرفت، اعتقاد و ایستادگی رسیده‌اند که همچون صفی پولادین در برابر مستکبرین عالم ایستاده‌اند و این راه باید تداوم داشته باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود حماس را نمونه‌ بارز ایستادگی اعتقادی در مقابل قدرت تسلیحاتی عنوان کرد و گفت: قدرت اعتقادی و جهادی در میدان نبرد حرف اول را می‌زند و هیچ قدرتی در مقابل اعتقاد و باورها توان رویایی ندارد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام «رضا احمدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران در سخنانی به بیان اهمیت هم‌اندیشی و روشنگری در پیشبرد هرچه بهتر مأموریت‌ها پرداخت.

در پایان این نشست توسط سردار اشعری از زحمات مسئولین، مربیان و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در حوزه سرزمینی قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران تقدیر شد.

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) سپاه پاسداران: ایستادگی اعتقادی در مقابل قدرت تسلیحاتی برتری دارد

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) سپاه پاسداران: ایستادگی اعتقادی در مقابل قدرت تسلیحاتی برتری دارد

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) سپاه پاسداران: ایستادگی اعتقادی در مقابل قدرت تسلیحاتی برتری دارد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار