امام جمعه قزوین:

شکست صهیونیست‌ها هر روز آشکارتر می‌شود

حجت‌الاسلام عابدینی گفت: شکست صهیونیست‌ها هر روز که می‌گذرد آشکارتر می‌شود و حتی خود سران صهیونیست‌ها هم بر این شکست اذعان کرده اند.
کد خبر: ۶۳۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ - 22December 2023

شکست صهیونیست‌ها هر روز آشکارتر می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مهمترین دغدغه فکری امروز ما مسئله مردم غزه است، دستمان به آن‌ها نمی‌رسد، اما دلمان با آنهاست و اشکمان برای آن‌ها جاری می‌شود.  

وی افزود: شکست صهیونیست‌ها هر روز که می‌گذرد آشکارتر می‌شود و خودشان و حامیانشان در سراسر دنیا و حتی سران صهیونیست‌ها غیر از نتانیاهو بر این شکست اذعان کرده اند.  

حجت‌الاسلام عابدینی تصریح کرد: نتانیاهو می‌داند هر زمانی که بساط جنگ برچیده شود، او باید کنار برود. در این جنگ نه تنها صهیونیست‌ها بلکه امریکایی ها، انگلیسی ها، فرانسوی‌ها و همه حامیان آن‌ها شکست خورده اند چرا که برداشتشان این بود که حیثیتشان به این جنگ وابسته است و همه پای کار آمدند، اما خدا همه آن‌ها را با هم به زمین کوبید.  

خطیب نماز جمعه قزوین بیان کرد: اعتراضات در دنیا علیه صهیونیست‌ها هر روز گسترده‌تر می‌شود و این نیست که یک روزی بیایند یک همایشی و نمایشی سر دهند، هر روز مردم دنیا خشمگین‌تر و سماجتشان بیشتر می‌شود تا بساط صهیونیست‌ها برچیده شود.  

وی عنوان کرد: نکته دیگر اینکه روحیه نظامیان صهیونیستی هر روز نسبت به قبل ضعیف‌تر می‌شود. عقب نشینی‌ها مانند روز گذشته که یکی از لشکر‌های صهیونیست‌ها انجام داد، روز به روز بیشتر می‌شود و امیدواریم به فضل خدای متعال که فرمود «إِنْ تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ» به این زنان و کودکان و مردم بی پناه که کارشان به آوارگی و مجروح شدن کشیده شده است، رحم کند و بزودی شاهد پیروزی نهایی این عزیزان باشیم.

حجت‌الاسلام عابدینی با اشاره به سالروز زلزله بم عنوان کرد: این را از این جهت یادآوری می‌کنیم که باید در مقابل بلایای طبیعی خودمان را آماده کنیم و اگر ساختمانی مستحکم احداث نشود ممکن است بر سر صاحبانش خراب شود و آن‌ها را دچار خسارت جانی و مالی کند.

وی با تأکید بر این که جامعه مهندسان ما باید مؤمنانه و حقیقی در این عرصه خدمتگذار باشد، اضافه کرد: باید در این عرصه گزارش‌ها درست و حقیقی باشد و باید ساز و کاری تعریف شود که در بحث ساخت و ساز‌ها تقلبی صورت نگیرد و گزارش‌های خلاف داده نشود و علاج واقعه را قبل از وقوع کنیم.  

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: فرونشست دشت قزوین که بخاطر مصرف بی رویه آب‌های زیر زمینی اتفاق افتاده است، همه چیز را ناامن می‌کند و ساخت خانه، کارخانه، راه‌ها و ریل‌ها را با ناامنی مواجه می‌کند. حل بسیاری از این مسائل در دستان ماست و وقتی نزولات آسمانی کاهش پیدا می‌کند باید قطره قطره آب شرب را با قداست و برکتش نگاه کنیم و برای آبیاری نیز از سیستم‌های نوین استفاده کنیم.  

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) گفت: بخاطر همین روز، روز تکریم و احترام مادران و همسران شهدا است، همسران و مادران شهدا رنج‌های بسیاری را متحمل شده اند و در این روز بهترین فرصت برای قدردانی از آن بزرگواران است.  

امام جمعه قزوین افزود: در این روز‌ها در کشور و استان ما، شهدای گمنام تشییع شدند و ۸ شهید از ۲۸۰ شهید در جای جای استان ما تشییع و تدفین شدند و باید بیش از پیش قدر آن‌ها را بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار