پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در شهر روشناوند تشییع و خاکسپاری شد

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) پیکر مطهر شهید گمنام ۱۹ ساله تک دشمن در زبیدات از توابع شهرستان گناباد تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۶۳۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ - 21December 2023

پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در شهر روشناوند تشییع و خاکسپاری شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) پیکر مطهر شهید گمنام ۱۹ ساله تک دشمن در منطقه زبیدات با حضور مسئولان محلی و قشرهای مختلف در شهر روشناوند از توابع شهرستان گناباد تشییع و بعد از اقامه نماز توسط حجت‌‌الاسلام «حسن صادقی‌نسب» بر پیکر شهید به خاک سپرده شد.

سرهنگ پاسدار «علی محبی» فرمانده سپاه ناحیه گناباد در این مراسم اظهار داشت: مردم گناباد و شهر روشناوند به خوبی از این شهید والامقام میزبانی کردند.

وی افزود: پیکر مطهر شهید گمنام سه روز و چهار شب مهمان شهر گناباد بود و مردم مومن این شهرستان در ۹۵ نقطه شامل مدارس، دانشگاه، مساجد، هییات، مدارس علمیه و کارخانه‌ها توفیق زیارت این شهید والامقام را پیدا کردند.

فرمانده سپاه ناحیه گناباد گفت: استقبال و تشییع باشکوه شهید والامقام گمنام نشان از قدرشناسی مردم گناباد از رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهیدان ایران اسلامی دارد.

محبی با تقدیر از حضور مردم متدین و انقلابی شهرستان گناباد و شهر روشناوند در این مراسم بر تداوم راه شهدا و پیروی از سبک و سیره آنان تاکید کرد.

پیکر مطهر شهید گمنام تک دشمن در زبیدات با مرثیه‌سرایی یکی از ذاکران اهل‌بیت به خاک سپرده شد.

پیکر‌های مطهر ۱۲ شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پس از تشییع در اجتماع فاطمیون در مشهد، در ۱۲ نقطه از استان در حال خاکسپاری هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار