امام جمعه بندرعباس:

همه به تصمیم کمیته خاکسپاری شهدا تمکین کنیم

حجت الاسلام«عبادی زاده»گفت: وقتی تصمیمی از سوی کمیته خاکسپاری شهدا نهایی شد، همگی به آن تمکین کنیم.
کد خبر: ۶۳۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ - 21December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،  حجت الاسلام «محمد عبادی زاده» نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در مراسم خاکسپاری شهید گمنام در شهرداری بندرعباس، اظهار داشت: شهدا چراغی برای روشنایی جامعه ما هستند و خدای متعال در عصر و زمانه ما دل های مردم را به سمت و سویی هدایت کرده که تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام، بلند کردن پرچم جهاد و شهادت دیدند.

وی افزود: یادواره های شهدا در گوشه و کنار کشور و در هرمزگان اوج می گیرد و جوانان دهه هشتادی و نودی ما پرچم عزت این نظام و انقلاب را روشن نگاه داشته اند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به برخی انتقادات پیرامون خاکسپاری شهدا در شهرداری بندرعباس هم گفت: وقتی کمیته ای که مسؤول این کار است و تصمیمی پیرامون مکان خاکسپاری شهدا گرفت، همه تمکین کنیم و نگذاریم مسائل مربوط به شهدا خدای ناکرده به وسیله اختلاف و جدایی بدل شود و مدت ها خودمان را پیرامون آن درگیر کنیم که شهید اینجا نباشد و جای دیگری باشد.

حجت الاسلام عبادی زاده از حضور باشکوه مردم با هر سلیقه ای در مراسم خاکسپاری این شهید قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: ان شا الله مزار این شهید مکانی برای حضور مردم و کارمندان شهرداری باشد و نگذاریم شهید محل اختلافی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار