دیدار مدیر فروشگاه‌های اتکا سیستان و بلوچستان با معاونت پشتیبانی دانشگاه ملی زاهدان

«خونیکی» با معاونت پشتیبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۳۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ - 20December 2023

دیدار مدیر فروشگاههای اتکا سیستان و بلوچستان با معاونت پشتیبانی دانشگاه ملی زاهدانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «احمد خونیکی» مدیر فروشگاه‌های اتکا استان سیستان و بلوچستان و هیات همراه با «زمانیان» معاونت پشتیبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

خونیکی در ابتدای این دیدار که با هدف توسعه‌ی بازار هدف و انعقاد قرارداد فروش کارت هوشمند صورت گرفت، اظهار داشت: در فروشگاههای اتکا افتخار این را داریم که کالا و اقلام کاملا ایرانی، با کیفیت و ارزان را به جامعه هدف عرضه نماییم. 

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم با تعامل ادارات دولتی و بخش خصوصی تعداد شعب خود را تا ۲۵ عدد افزایش دهیم، گفت: یکی دیگر از موارد تعاملی ما با ادارات مختلف فروش کارت هوشمند و ارائه خدمات متنوع از جمله: شارژ بن کالا به مناسبت‌های مختلف، فروش اعتباری، فروش اقساطی، ارائه خدمات بیمه‌ای و... در قالب همین کارت‌های هوشمند است. 

در ادامه زمانیان نیز علاوه بر استقبال از همکاری در زمینه‌ی فروش کارت هوشمند، خواستار انعقاد قرارداد تامین کالای مورد نیاز سلف سرویس از جمله گوشت، مرغ، روغن و... شد.

این مسئول، ایجاد و افتتاح فروشگاه اتکا در دانشگاه ملی را نیز یکی دیگر از محورهای تعاملی برشمرد که به همین منظور از مدیریت فروشگاه‌های استان و هیات همراه جهت بازدید از سوله‌ی دانشگاه دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار