دیدار مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با خانواده معلم شهید «نوروزی»

«بروشکی» به همراه جمعی از مسئولین اداره کل آموزش و پرورش زاهدان با خانواده معلم شهید «جواد نوروزی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۳۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ - 20December 2023

دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان با خانواده معلم شهید «جواد نوروزی»در زاهدانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «حسن بروشکی» مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از مسئولین این اداره کل با خانواده معلم شهید «جواد نوروزی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: شهدا با هدف والای خود به دفاع از این مرز و بوم برخاستند و در این راه جان خود را فدای آرمان‌های انقلاب کردند؛ ما باید ادامه دهنده راه آنان باشیم و وظیفه ما انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل‌ جوان و نوجوان جامعه است و باید در این مسیر از تمام ظرفیت‌ها بهره بگیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان عنوان کرد: آنچه امروز بیش از پیش احساس نیاز می شود، ضرورت ترویج و توسعه فرهنگ، بینش و بصیرت انقلابی و روحیه بلند جهادی در بین نسل امروزی است که بتوانند بهتر و بیشتر با اهداف و نقش الگویی شهدا و ایثارگران و رشادت‌های آنان آشنا شوند.

‌بروشکی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا از اولویت های آموزش و پرورش استان است گفت: تولید محتوا در مورد شهدای فرهنگی و دانش آموز برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تاثیرگذاری آن در بین دانش‌آموزان بسیار حائز اهمیت است و با جدیت به دنبال آن هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار