رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور:

نسبت به سرنوشت جامعه بی‌تفاوت نباشیم/ برادری؛ بزرگ‌ترین معروف در انتظامی کشور است

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: همه باید به امر به معروف و نهی از منکر اهتمام بورزیم و نباید نسبت به سرنوشت جامعه بی تفاوت باشیم.
کد خبر: ۶۳۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ - 20December 2023

نسبت به سرنوشت جامعه بی‌تفاوت نباشیم/ برادری؛ بزرگ‌ترین معروف در انتظامی کشور استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در آئین اختتامیه سی‌وسومین دوره رشد و تعالی معنوی و بصیرتی ویژه رؤسای ادارات حوزه مرکزی انتظامی کشور که در شهر مقدس قم برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: اگر گرفتاری در کارتان پیش آمد، حدیث کساء را بخوانید، این حدیث مقدس با محوریت بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا (س) گره گشایی می‌کند.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: امر به معروف منجر به شناخت جامعه نسبت به خوبی‌ها می‌شود و در صورت غفلت از این واجب الهی، جای معروف و منکر در جامعه عوض خواهد شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور تاکید کرد: همه باید به امر به معروف و نهی از منکر اهتمام بورزیم و نباید نسبت به سرنوشت جامعه بی تفاوت باشیم.

وی با بیان اینکه حضرت سیدالشهدا (ع) با خون خود امر به معروف و نهی را زنده کرد، تصریح کرد: اساس امر به معروف مبارزه با فساد است و بدین دلیل، عده‌ای با اجرای آن مخالفت می‌کنند.

حجت الاسلام ادیانی داشتن غیرت ملی را یک معروف بزرگ همچون ستارخان و باقر خان و بی غیرتی ملی را یک منکر بزرگ همچون شاه سلطان حسین برشمرد و اذعان داشت: برادری؛ بزرگ‌ترین معروف در انتظامی کشور است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور خطاب به رؤسای ادارات حوزه مرکزی انتظامی کشور، تصریح کرد: توجه به خانواده و فرزندان جز اولویت نیروی انتظامی و بلکه نیروهای مسلح است و مقام معظم رهبری نیز بارها تاکیداتی بر عدم غفلت موضوع خانواده داشتند.

وی بزرگترین معروف پدر خانواده را حضور در خانه دانست و خاطرنشان کرد: برخی از فرماندهان و مدیران به این مهم، کم توجهی می‌کنند. یک فرمانده و مدیر زمانی کارش را درست انجام داده که جدیت و موفقیت در محیط کار را با محبوبیت در خانه و خانواده خود تکمیل کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار