برگزاری جلسه جبهه فرهنگی استان سیستان و بلوچستان

جلسه جبهه فرهنگی استان سیستان و بلوچستان با موضوع چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و روز مقاومت امروز با حضور مسئولین استانی برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ - 19December 2023

برگزاری جلسه جبهه فرهنگی استان سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه جبهه فرهنگی استان سیستان و بلوچستان با موضوع چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و روز مقاومت امروز با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

در این جلسه سرتیپ دوم « غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سردار سلیمانی، فرمانده ای بی نظیر، شجاع و فداکار که عمر با برکت خود را در دفاع از عزت، اقتدار و امنیت ملی بزرگ ایران، مظلومین جهان به ویژه کشورهای اسلامی و محور مقاومت صرف نمود و در نهایت در راه اعتلای اسلام ، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت و اوج ولایتمداری و تبعیت عاشقانه از فرمانده معظم کل قوا جان خویش را به تاسی از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین در راه رضای حضرت حق فدا کرد. 

وی گفت: در این روز ما بایستی در راستای تبیین معارف، آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس و مقاومت بویژه مکتب شهید سلیمانی تلاش کنیم. 

این مسئول ادامه داد: آگاه سازی مردم در خصوص نقش حضرت امام خمینی (ره) در تربیت فرزندان رشید، شجاع، قوی، بصیر و ولایتمدار همچون شهید سردار سلیمانی و توجه به نقش راهبری و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیروزی های گسترده جبهه مقاومت و پرداختن به نقش بی بدیل سردار سلیمانی در استمرار توفیقات و پیروزی های جبهه مقاومت و مقابله با استکبار جهانی باید برای عموم مردم تبیین شود.

وی گفت: اجرای برنامه های روز جهانی مقاومت باید در راستای دستورالعمل گرامیداشت مناسبت‌های ملی باشد و بایستی به سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در اجرای برنامه‌های روز مقاومت توجه ویژه، و از اجرای برنامه های تفرقه افکنانه اجتناب شود.

سردار جعفری ادامه داد: باید از ظرفیت عظیم رسانه و فضای مجازی در تبیین و ترویج ارزش‌های والای سردار سلیمانی استفاده شود.

در انتهای جلسه وظایف دستگاه های اجرایی به منظور برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر مراسمات روز مقاومت اعلام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار