تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدا

سردار «جعفری» در پیامی از حضور پرشور مردم استان سیستان و بلوچستان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۳۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ - 19December 2023

پیام تشکر مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت حضور پرشورمردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با صدور پیامی از حضور پرشور و دشمن شکن مردم استان سیستان و بلوچستان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام تقدیر کرد.

در این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند. «حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی»

سلام و صلوات خدا بر شهدای والامقام که مشعل توحید را با ایثار خود برفراز استان شهید پرور سیستان وبلوچستان برافروختند و بار دیگر فضای استان را مشحون از عطر حضورشان کرده و غبار غفلت از روح و جانمان زدودند، حضور مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان در مراسم استقبال ، تشییع و تدفین پیکر مطهر لاله های فاطمی نشان از عشق ، ارادت و دلبستگی شان به شهدا ، نظام و ولایت دارد.

بواقع حضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم انقلابی و ولایتمدار استان در 26 آذرماه 1402 در استقبال بی نظیر از شهداء گمنام نشان داد که فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در وجود آنها زنده و پایدارتر گشته و تا پای جان در حفاظت و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند. 

لذا بر خود وظیفه دانستم به رسم ادب از حضور پرشور، فهیمانه، وحدت آفرین و دشمن شکن مردم استان سیستان و بلوچستان اعم از شیعی و سنی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا گمنام درسالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراتب سپاس و قدردانی به جا آورم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار