نماینده ولی فقیه در استان همدان:

دشمن می‌خواهد ملت ایران را تحقیر کند

حجت‌الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه به‌عنوان یک ایرانی از گذشته خودمان و بزرگان این کشور به‌درستی خبر نداریم، گفت: دشمن می‌خواهد من و شما را با برخی طنزها و برنامه‌های خاص تحقیر کند.
کد خبر: ۶۳۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ - 16December 2023

دشمن می‌خواهد ملت ایران را تحقیر کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین  «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (شنبه) در مراسم یادبود یک هزار شهید غواص فرهنگی و دانش‌آموز، اظهار داشت: در همه جای دنیا نسبت به افرادی که جان خود را فدای وطن می‌کنند، احترام ویژه‌ای قائل هستند.

وی با اشاره به شهادت نیروهای فراجا در راسک افزود: بسیاری از شهدای راسک دارای فرزندان خردسالی بودند، اما این شهدا خود را فدا کردند تا دست دشمن به ناموس این مملکت نرسد. تلاش دشمن برای به خطر انداختن و از بین بردن امنیت این کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: حرف شهدای گمنام به نوجوانان این است که چشمان خود را باز کنید و تنها با داده‌های فضای مجازی به قضاوت نپردازید.

وی با بیان اینکه متاسفانه به‌عنوان یک ایرانی از گذشته خودمان و بزرگان این کشور به‌درستی خبر نداریم، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد من و شما را با برخی طنزها و برنامه‌های خاص تحقیر کند.

حجت‌الاسلام شعبانی ادامه داد: دشمن می‌داند اگر شما تاریخ تمدن و گذشته کشور را بدانید و خودتان و هویتتان را پیدا کنید، دیگر نمی‌تواند اندیشه شما را به یغما ببرد.

وی خاطرنشان کرد: همه شما دختران این کشور هستید و آرزوی قلبی ما خوشبختی همه دختران این کشور است. اگر حرفی می‌زنیم از روی دلسوزی است و نمی‌خواهیم فریب دشمن را بخورید.

امام جمعه همدان متذکر شد: دشمنی که نسل کشی را می‌بیند و حرفی نمی‌زند، چه طور می‌تواند بگوید دلسوز یک کشور دیگر و مردم آن است. برای دشمن فرقی بین دختران ما و دختران غزه وجود ندارد، باید بدانیم امروز با چنین دشمنی مواجه هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها