طوایف خاش حادثه تروریستی در راسک را محکوم کردند

سران، ریش سفیدان، معتمدان و منتفذان از قبایل و طوایف خاش سیستان و بلوچستان حادثه تروریستی حمله به ستاد فرماندهی انتظامی راسک را محکوم کردند.
کد خبر: ۶۳۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ - 16December 2023

حادثه تروریستی در راسک را محکوم کردندبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سران، ریش سفیدان، معتمدان و منتفذان از قبایل و طوایف خاش سیستان و بلوچستان حادثه تروریستی حمله به ستاد فرماندهی انتظامی راسک را محکوم کردند.

«نوراحمد هاشمزهی» دبیر شورای معتمدین شهرستان خاش در این خصوص اظهار داشت: اقشار مختلف مردم از طوایف خاش مانند شهنوازی، ریگی، قلندرزهی، میربلوچ زهی، کرد، سهرابزهی، هاشمزهی، جمالزهی، شهلی بر، براهویی، سالارزهی، تمندانی، کوشه ای، مرادزهی، کرمزهی، یزدی، سیستانی، بیرجندی ها و تمام مردم فارس و بلوچ و شیعه و سنی از انجام حرکات تروریستی معاندان و مزدوران دشمن تنفر دارند و حادثه تروریستی حمله به ستاد فرماندهی انتظامی راسک را محکوم می کنند.

وی افزود: حادثه خونبار و دردناک حمله به نیروهای حافظ امنیت قلب تمام مردم استان و ایران را جریحه دار کرده، ما ضمن محکوم کردن این حادثه فجیع، خواستار شناسایی، دستگیری و مجازات عوامل خرابکار و مزدوران دشمن هستیم.

هاشمزهی بیان داشت: ملت بزرگ ایران تاکنون چندین هزار شهید را تقدیم راه اسلام، انقلاب و میهن کرده اند و همچنان در این مسیر حرکت می کنند و گرچه داغدار عزیزان از دست رفته خود هستند، اما در دام پلید دشمنان گرفتار نشده و با شایستگی از حریم اسلام و میهن و انقلاب صیانت می کنند.

وی گفت: تمام مردم بلوچ و اهل سنت از حادثه تروریستی جنوب استان در نگرانی و پریشانی به سر برده و با خانواده های داغدیده همدردی می کنند و بزرگان، ریش سفیدان و معتمدان خاش سیستان و بلوچستان نیز خود را در این درد سهیم می دانند و امیدواریم عوامل این حادثه غمبار هر چه سریعتر شناسایی، دستگیر و به مجازات برسند.

هاشمزهی متذکر شد: حرکات تروریستی، خشونت و تندروی به نفع هیچ فردی و گروهی نبوده و آسیب آن متوجه مردم مظلوم سیستان و بلوچستان بوده و استان را از مسیر خدمت و رفاه و آسایش دور می سازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار