دبیر شورای عالی نوجوانان و جوانان کشور:

جوان ایرانی هیچ گاه در مقابل استکبار سر خم نمی‌کند

یامین پور گفت: افق جوان ایرانی همواره بلند است و هیچ گاه در مقابل استکبار سر خم نمی‌کند به همین دلیل به دنبال ترور کردن جوانان نخبه ما هستند.
کد خبر: ۶۳۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ - 13December 2023

جوان ایرانی هیچ گاه در مقابل استکبار سر خم نمی‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «وحید یامین‌پور» دبیر شورای عالی نوجوانان و جوانان کشور در نشست با نخبگان نوجوان خوزستانی در اهواز با اشاره به سناریوی دشمن مبنی بر نا امید کردن نسل جوان و نوجوان از آینده کشور اظهار داشت: دولت سیزدهم همواره مشکلات جوانان را رصد کرده و اهتمام جدی به رفع آنها دارد.

وی افزود: ملت ایران و از جمله جوانان کشورمان قربانی ترور رسانه‌ای دشمن شده‌اند. آنها به شکل ناجوانمردانه‌ای با اخبار منفی، تحریف در اخبار واقعی و پنهان کردن پیشرفت‌های علمی، اقتصادی و اجتماعی به دنبال گمراه کردن جوانان ما هستند.

دبیر شورای عالی نوجوانان و جوانان کشور توانمندکردن جوانان را یکی از اهداف و ماموریت‌های مهم بیان کرد و گفت: در این خصوص حمایت از سمن‌های حوزه جوانان اجرایی شده و این مساله از اولویت‌های کاری شورا و وزارت ورزش و جوانان است.

وی تصریح کرد: آنها با تحریم‌های اقتصادی، راه اندازی داعش و ایجاد فتنه در داخل کشور، به دنبال براندازی این نظام هستند بنابراین نوجوان و جوان ایرانی باید هوشیار باشد.

یامین پور ادامه داد: در دوران دفاع مقدس ۱۷ هزار نفر از مردم عادی در ایران به شهادت رسید که ۲ سوم آن زنان و کودکان بودند، همچنین ۲۵۰ هزار جوان ایرانی با حمایت آمریکا و استکبار جهانی شهید شدند.

دبیر شورای عالی نوجوانان و جوانان کشور اضافه کرد: افق جوان ایرانی همواره بلند است و هیچ گاه در مقابل استکبار سر خم نمی‌کند به همین دلیل به دنبال ترور کردن جوانان نخبه ما هستند.

وی با اشاره به اینکه ایران جزو ۱۰ کشور برتر دنیا در حوزه فناورانه و تکنولوژی‌های مختلف است گفت: برخلاف آنچه که مطرح می‌شود از استعدادها حمایت کرده و برنامه های مختلفی در حوزه جوانان تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها