رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت:

فتنه ۸۸ یک جنگ تمام عیار آمریکایی-صهیونیستی برای براندازی نظام بود/ رویکرد ستاد بزرگداشت ۹ دی جهاد تبیین و روشنگری است

سردار نائینی گفت: رویکرد ستاد بزرگداشت ۹ دی جهاد تبیین و روشنگری متناسب با مسائل روز است. ما مناسبت‌های بسیار مهمی در تاریخ انقلاب و تشیع داریم و باید از ظرفیت این مناسبت‌ها برای مرتفع ساختن مسائل روز بهره ببریم.
کد خبر: ۶۳۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ - 11December 2023

نشست ستاد مرکزی بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار شدبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، دومین نشست ستاد مرکزی بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت امروز (دوشنبه) با حضور سردار «محمدعلی نائینی» رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسین محمودی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و نمایندگان دیگر دستگاه‌ها و نهادها برگزار شد.

سردار «محمدعلی نائینی» در این مراسم اظهار داشت: امیدواریم این جلسه ثمرات خوبی برای برگزاری برنامه‌ها به مناسبت ۹ دی به شایسته‌ترین شکل ممکن داشته باشد.

نائینی افزود: ما در جلسه قبل به اهمیت و ویژگی‌های مراسم ۹ دی پرداختیم، در این جلسه بیشتر علاقه‌مندیم که برنامه‌ها و ایده‌های شما برای برگزاری شایسته‌تر این مراسم را بشنویم.

وی تصریح کرد: حماسه ۹ دی در زمان خودش بی بدیل و منحصر به فرد بود، همه ویژگی‌ها و مختصات یک رویداد بزرگ تاریخی را در بر داشت و یک اقدام تاریخ ساز با درس‌های فراوان برای امروز و آینده انقلاب اسلامی است، در شرایطی که دشمن همه داشته‌های خود را برای براندازی نظام بکار گرفت، ملت عزیز ایران با یک واکنش عاشورایی همه نقشه‌های دشمن را نقشه برآب کرد.

رئیس ستاد بزرگداشت میثاق امت با ولایت تصریح کرد: واکنش عاشورایی ملت ایران قاطع، به موقع، همه جانبه، فراگیر و راهبردی بود و از رهبری و ارزش‌های انقلابی و اسلامی صیانت کرد، رویکرد ستاد بزرگداشت ۹ دی جهاد تبیین و روشنگری متناسب با مسائل روز است. ما مناسبت‌های بسیار مهمی در تاریخ انقلاب و تشیع داریم و باید از ظرفیت این مناسبت‌ها برای مرتفع ساختن مسائل روز بهره ببریم.

وی افزود: امروز مسئله فلسطین مهم‌ترین مسئله است ما موظفیم که اجازه ندهیم مسئله حمایت از مظلوم سرد شود و از یاد‌ها برود، مقاومت فلسطین کار بسیار عظیمی انجام داده که به تعبیر امام خامنه‌ای زلزله ۱۹ مهر شکست ترمیم ناپذیری برای رژیم صهیونیستی خواهد بود.

نائینی خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ نباید به یک دعوای سیاسی تنزل پیدا کند باید بدانیم یک جنگ تمام عیار آمریکایی-صهیونیستی برای براندازی نظام بود و وقتی که ابعاد خطرناک این جنگ برای ملت روشن شد ملت ایران با تمام قوا برای خنثی‌سازی این فتنه به میدان آمد، کار‌های تبیینی ما در این موضوع باید موثر باشد و جلوه داشته باشد، به همین جهت برگزاری جلسات موثر در همه شهر‌های کشور یک ضرورت جدی است.

وی افزود: تمرکز بر نقش رهبری معظم انقلاب اسلامی در مهار فتنه، نقش مردم، نقش عاشورا، اجتناب از دو قطبی‌های کاذب و تضعیف امید در جامعه مهم‌ترین محور‌هایی است که در برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد، ما مراسماتی مانند دهه فجر داریم که باید برای آن هم بستر‌های لازم را فراهم کنیم.

رئیس ستاد مرکزی روز بصیرت و میثاق امت و ولایت تصریح کرد: امیدواریم در این شرایط شاهد خبر‌های خوب و پیروزی بخش محور مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی نیز باشیم. همچنین امیدواریم شاهد یک انتخابات بسیار پرشور و ناامیدکننده برای دشمنان ملت باشیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار