دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

استقبال پرشور مردم ساوه از کاروان شهدای گمنام

همزمان با ایام فاطمیه امروز کاروان پیکر مطهر شهدای گمنام به شهرستان ساوه رسید.
کد خبر: ۶۳۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ - 08December 2023

کاروان شهدای گمنام به ساوه رسید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، امروز (جمعه) کاروان شهدای گمنام که به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (ص) در استان مرکزی تشییع ۸ شهید دوران دفاع مقدس انجام می‌گیرد به ساوه رسید.

با ورود پیکر‌های مطهر پنج شهید گمنام به ساوه، تشییع خودرویی از میدان شهید سردار سلیمانی تا میدان غدیر انجام شد و سپس بر روی دستان مردم این شهرستان از میدان غدیر به سمت مصلی امام علی (ع)، میعادگاه نماز جمعه برگزار شد.

تشییع کنندگان با نوای «شهید گمنام سلام»، «شهیدان زنده‌اند الله اکبر» و «کجائید‌ای شهیدان خدایی، بلاجویان دشت بلایی» یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای گمنام را گرامی داشتند و با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

قرار است پیکر‌های مطهر شهیدان گمنام در شهر‌های غرق آباد، نوبران، آوه و تعدادی از روستا‌های بخش مرکزی از توابع شهرستان ساوه نیز تشییع شود.

برگزاری آئین شبی با شهدا در مسجد ابوذر ساوه، همزمان با نماز مغرب و عشاء، قرائت زیارت عاشورا در کنار پیکر پاک شهیدان گمنام، در آستان مقدس امامزاده سید اسحاق (ع)، ساعت ۷ صبح روز شنبه، ۱۸ آذرماه از دیگر برنامه‌های حضور کاروان شهدای گمنام در ساوه است.

کاروان شهدای گمنام ساوه صبح روز شنبه ۱۸ آذرماه ساوه را به مقصد شهرستان دلیجان ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار