۱۰ هزار لباس گرم هدیه خادمان رضوی به دانش‌آموزان نیازمند

به همت معاونت اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی، مراسم اهدای ۱۰ هزار کاپشن ویژه دانش آموزان یتیم و کم‌برخوردار حاشیه شهر مشهد در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳ - 08December 2023

۱۰ هزار لباس گرم هدیه خادمان رضوی به دانش‌آموزان نیازمندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به همت معاونت اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی، مراسم اهدای ۱۰ هزار کاپشن ویژه دانش آموزان یتیم و کم‌برخوردار حاشیه شهر مشهد در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد. «امین بهنام »معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی درباره جزئیات این اقدام، اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و شروع فصل زمستان، جمعی از خدام بخش‌های مختلف حرم مطهر در اقدامی خداپسندانه مبالغی را جهت خرید لباس گرم برای کودکان یتیم و مستضعف حاشیه شهر تامین کردند.

بهنام افزود: به لطف امام رضا علیه‌السلام توانستیم با مبلغ جمع آوری شده بیش از ۱۰ هزار کاپشن خریداری کنیم و امروز در مراسمی از حدود ۸۰ نفر از دانش‌آموزان یکی از مدارس محروم مشهد دعوت کردیم که برای دریافت هدایایی خود به حرم مطهر رضوی مشرف شوند.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: تا جایی که امکان داشته باشد تلاش می‌کنیم دانش‌آموزان گروه هدف این طرح را به حرم مطهر دعوت کنیم تا هم زیارتی داشته باشند و هم هدایای خود را دریافت کنند، اما در صورت فراهم نبودن شرایط، هدایا را به دست آن‌ها خواهیم رساند.

در این مراسم، خادمان رضوی به‌طور نمادین هدایای خود را به ۸۰ دانش‌آموز به عنوان نمایندگان سایر دانش‌آموزان محروم مدارس مشهد اهدا کردند و هدیه سایر دانش‌آموزان نیز آماده ارسال برای آن‌ها شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار