رئیس پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اجرای طرح دریافت گواهینامه یک روزه موتور در ۱۷ استان/ هزینه دریافت گواهینامه ۶۰ درصد کاهش یافته است

سردار هادیانفر گفت: طبق مصوبه وزارت صمت اخذ گواهینامه موتورسیکلت یک میلیون و ۷۷۰ هزار تومان است، ولی در این طرح ۶۰ درصد کاهش هزینه داشته ایم و فرایند طولانی چندماه را به یک روز کاهش دادیم.
کد خبر: ۶۳۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۵ - 06December 2023

اجرای طرح دریافت گواهینامه یک روزه موتور در ۱۷ استان/ هزینه دریافت گواهینامه یک روزه موتور ۶۰ درصد کاهش یافته استسردار «سید کمال هادیانفر» رییس پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه طرح یک روزه گواهینامه موتورسواران هم‌اکنون در حال اجرا است، اظهار داشت: این طرح در ۱۷ استان کشور در حال اجرا است و نزدیک به ۵۰ هزار نفر از این امتیاز گواهینامه یک روزه بهره‌مند شدند.

سردار هادیانفر افزود: هر آموزشگاهی در هر استان که اعلام آمادگی کند این طرح به آن شهر اضافه می‌شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بنا داریم تا دو ماه آینده کل ۳۲ استان کشور را تحت پوشش قرار دهیم و شش میلیون و ۸۰۰ هزار دارنده موتورسیکلت که گواهینامه ندارند و به دلیل نداشتن گواهینامه بیمه نمی‌توانند بگیرند تحت پوشش این طرح قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که این طرح در ۳۲ استان اجرایی شود اطلاع رسانی گسترده انجام می‌شود تا همه دارندگان موتورسیکلت سریع‌تر مراجعه و از این طرح بهره‌مند شوند.

سردار هادیانفر گفت: طبق مصوبه وزارت صمت اخذ گواهینامه موتورسیکلت یک میلیون و ۷۷۰ هزار تومان است، ولی در این طرح ۶۰ درصد کاهش هزینه داشته ایم و فرایند طولانی چندماه را به یک روز کاهش دادیم و افراد با ۵۷۰ هزار تومان می‌توانند گواهینامه دریافت کنند.

رئیس پلیس راهور فراجا اظهار داشت: وزیر اقتصاد هم ابلاغ کرد که هزینه بیمه شخص ثالث کاهش پیدا کند و هم جرایم گذشته بخشوده شود تا افراد بعد از دریافت گواهینامه از بیمه شخص ثالث هم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار