یادداشت/ مهدی شهرودی

کنار رفتن نقاب از چهره بزک‌کرده غربی‌ها

جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی نقاب از چهره بزک‌کرده صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها برداشته است.
کد خبر: ۶۳۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۹ - 05December 2023

رژیمگروه بین‌الملل دفاع‌پرس - مهدی شهرودی؛ بیش از ۶۰ روز از عملیات طوفان‌الاقصی می‌گذرد و این عملیات بزرگ شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در حوزه‌های مختلف نظامی، دفاعی، امنیتی، سیاسی و بین المللی رقم زده است.

در طول مدت تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، بار‌ها بخش‌های مختلفی از این منطقه با تسلیحات ممنوعه و پیشرفته آمریکایی توسط اشغالگران بمباران و منجر به شهادت بیش از ۱۵ هزار نفر از مردم مظلوم و بی گناه فلسطینی شده است.

در روز‌های اخیر و با آغاز آتش‌بس در غزه که با میانجی‌گری کشور قطر صورت گرفت، شاهد تبادل اسرا بین نیرو‌های حماس و رژیم صهیونیستی بودیم و در این طول این مدت، رژیم کودک‌کش صهیونیستی با بمباران مناطقی در غزه، آتش‌بس را بار‌ها نقض کرد.

پس از پایان آتش‌بس در غزه، تیراندازی و شلیک گلوله‌های سنگین در مناطق مختلفی از غزه به جریان افتاد و درگیری‌ها، انفجار و حملات توپخانه‌ای در همه مناطقی که رژیم صهیونیستی به آنجا هجوم آورده بود، دوباره به جریان افتاد و شدت بیشتری پیدا کرد.

بمباران‌های غزه توسط صهیونیست‌ها به قدری شدید است که تاکنون بیش از ۸۰ درصد جمعیت این منطقه مجبور به ترک خانه‌های خود شدند و به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک «انروا» پناه بردند.

روند تحولات در غزه به گونه‌ای است که نشان می‌دهد رژیم غاصب صهیونیستی کاملا دچار استیصال شده و برخی از کارشناسان صهیونیستی اعتراف کردند که حماس پیروز نبرد غزه شده و ادامه این جنگ موجب سقوط بیشتر ارتش صهیونیستی می‌شود.

جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی پرده از چهره بزک‌کرده صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها برداشته است؛ چرا که آن‌ها سال‌ها با دستگاه‌های تبلیغاتی گسترده و مافیای رسانه‌ای خود سعی کردند چهره حقوق‌بشری خود را پنهان کنند؛ از طرفی دیگر این جنایات واکنش کشور‌های مختلف در دنیا را در پی داشته است؛ بطوریکه شاهد تظاهرات روزانه مردم مختلف کشور‌ها در حمایت از فلسطین و تنفر از صهیونیست‌ها هستیم.

در این بین نیرو‌های مقاومت در شرایط بسیار خوب و روحیه بالایی قرار دارند و در طول نبرد غزه خسارات سنگینی به رژیم کودک کش صهیونیستی وارد کردند و با مانوردهی، شلیک موشک و حمله به تانک‌های نفوذی دشمن صهیونیستی، تجهیزات نظامی اشغالگران را که میلیون‌ها دلار ارزش داشته و مجهز به جدیدترین تکنولوژی روز هستند را با تجهیزات کوچک خود از دور خارج می‌کنند.

واضح است دشمن صهیونیستی و توطئه‌های آن‌ها در سطح منطقه و بین الملل دچار شکست شده و هیچ دستاوردی برای آن‌ها و حامیان آن‌ها در پی نداشته است؛ صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها از روز اول می‌خواستند مساله فلسطین به فراموشی سپرده شود، اما طوفان الاقصی و مقاومت جانانه ملت مظلوم فلسطین شکستی ترمیم ناپذیر به اشغاگران صهیونیستی وارد کرده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار