فرمانده بسیج دانشجویی پیامبر اعظم (ص) دانشگاه هاتف زاهدان خبر داد؛

برپایی نمایشگاه خیمه‌الاقصی برای همدردی با کودکان غزه و فلسطین در زاهدان

«شجاعی‌فر» از برپایی نمایشگاه خیمه‌الاقصی به جهت همدردی با کودکان مظلوم غزه و فلسطین و در راستای جهاد تبیین در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۶۳۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱ - 04December 2023

برپایی نمایشگاه خیمة الاقصی به جهت هم دردی با کودکان مظلوم غزه و فلسطین در زاهدان«علی‌اکبر شجاعی‌فر» فرمانده بسیج دانشجویی پیامبر اعظم(ص) دانشگاه هاتف زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اظهار داشت: نمایشگاه خیمه‌الاقصی در دانشگاه هاتف زاهدان به جهت همدردی با کودکان غزه و فلسطین برپا کرده‌ایم که این نمایشگاه روز سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰ صبح با حضور حجت الاسلام والمسلمین حیدرصفت معاون رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان افتتاح خواهد شد و در معرض بازدید دانشجویان و عموم مردم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: دانشجویان می توانند از تصاویر به نمایش گذاشته شده در خصوص مظلومیت مردم و کودکان غزه و فلسطین نظرات و احساسات خودشان را به شماره 09999023955 در پیام رسان ایتا ارسال کرده و از جوایز ارزشمندی بهره‌مند شوند.

شجاعی‌فر در پایان گفت: این نمایشگاه در انتهای بلوار بزرگمهر در دانشگاه هاتف زاهدان بوده و به مدت یک هفته دانشجویان و عموم مردم می توانند جهت بازدید مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار