مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

باید نگاه ما به قرآن بسیار عمیق‌ باشد

حجت‌الاسلام «رازیانی» گفت: باید توجه و نگاه ما به قرآن و تفسیر آن بسیار عمیق‌ باشد، زیرا بسیاری از پاسخ‌های انسان امروزی در قرآن کریم وجود دارد.
کد خبر: ۶۳۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ - 04December 2023

باید توجه و نگاه ما به قرآن و تفسیر آن بسیار عمیق‌ باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «برومند رازیانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در برنامه رویداد قرآنی «آوای آسمانی» و تقدیر از حافظان قرآن کریم دبستان غیردولتی رستگاران سنندج اظهار داشت: انسان اگر می‌خواهد که در این دوره سعادتمند شود باید همواره خود را مأنوس با قرآن و نماز بداند زیرا راه نجات انسان در نماز و قرآن است.

وی افزود: باید از لحظه لحظه عمر خویش در راه رضایت خداوند متعال بکوشیم زیرا این کار بهترین سرمایه و معامله با خداوند متعال می‌باشد و برای ما عاقبت خیر به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان راه ارتباط با خداوند متعال نماز، قرائت قرآن، دعا و نیایش عنوان کرد و گفت: مومن و مسلمان واقعی کسی است که با شنیدن صدای اذان خود را آماده حاضر شدن در محضر خداوند ‌ببیند. خداوند به مومنان و آن دست از انسان‌های صالح دو نعمت بزرگ را عطا می‌فرماید که این نعمت ها یکی نماز و دیگری قرآن است و از طریق این دو نعمت انسان می‌تواند با خداوند در ارتباط باشد.

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: باید توجه و نگاه ما به قرآن و تفسیر آن بسیار عمیق‌ باشد، زیرا بسیاری از پاسخ‌های انسان امروزی در قرآن کریم وجود دارد، لذا شایسته نیست که از قرآن کریم در منازلمان به عنوان یک نماد مقدس و یا تزئین خانه استفاده نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار