رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق خبر داد؛

رقابت ۲۲۰ ورزشکار در جشنواره فرهنگی ورزشی حجاب در مشهدالرضا

در جشنواره فرهنگی ورزشی حجاب بیش از ۲۲۰ تن از همسران و فرزندان کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با شعار «بانوی ایرانی، مظهر پاکدامنی» به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۶۳۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ - 03December 2023

رقابت ۲۲۰ ورزشکار در جشنواره فرهنگی ورزشی حجاب در مشهدالرضابه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی حجاب اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در این جشنواره در شش رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: هرچه بیشتر فضای مطلوب برای تعالی خانواده‌های کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق ایجاد کنیم شرایط رشد و پیشرفت برای آن‌ها مهیاتر خواهد بود.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تحکیم و تقویت بنیان خانواده، گفت: هدف اصلی این جشنواره، ترویج سبک زندگی در خانواده است.

عدیده تصریح کرد: ایجاد شادابی و نشاط از دیگر اهداف این جشنواره است، چراکه در جامعه پرشور، جوانان در کنار خانواده‌های خود از این فضا‌ در راستای پویایی و بالندگی استفاده می‌کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در ادامه بیان داشت: خانواده اولین نهاد تربیتی است که پیش از مدرسه در امر تربیت نقش به سزایی دارد و در فرهنگ دینی ما نیز خانواده مورد توجه بوده است و اگر بین مدرسه و خانواده پیوند اساسی ایجاد شود فرصت‌های تربیتی هم فراهم می‌شود.

عدیده در پایان خاطرنشان کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی حجاب با محوریت همسران و فرزندان کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق با شعار «بانوی ایرانی، مظهر پاکدامنی» آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار