در نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: پاسداشت جهاد و مقاومت مسیر توسعه را هموار می‌کند

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: تضمین‌کننده همه تلاش‌ها توجه به حوزه موضوعی دفاع مقدس و مقاومت است چراکه وقتی جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت گرامی داشته شود؛ مسیر توسعه اقتصادی، علمی و فرهنگی هم هموار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ - 02December 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: پاسداشت جهاد و مقاومت مسیر توسعه را هموار می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و مدیران شرکت «توس مسیر» در خصوص توسعه یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان خواف امروز در مرکز فرهنگی دفاع مقدس و موزه استان برگزار شد.

در این نشست سردار یوسفعلی‌زاده با تاکید بر اینکه تضمین‌کننده سایر تلاش‌ها توجه به حوزه موضوعی دفاع مقدس و مقاومت است؛ اظهار داشت: وقتی که راه ایثار و ازخودگذشتگی و شهادت هموار و گرامی داشته شود؛ راه توسعه اقتصادی، علمی و فرهنگی هم هموار می‌شوند.

وی تأکید کرد: شهدا حاضر و بر اعمال ما نظاره‌گر هستند. آن‌ها حسابگران خوبی هستند؛ به همین خاطر کار برای شهیدان؛ مایه برکت کار خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی یادآور شد: در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ کارهای بر زمین مانده بسیار است؛ بر همین اساس امیدواریم با مشارکت فعالان اقتصادی در این عرصه؛ گره‌های موجود باز شود.

این مقام مسئول همچنین افزود: از آحاد کارآفرینان و فعالان اقتصادی؛ انتظار می‌رود که نگاه عمیق و کارسازی نسبت به مبانی شغلی خود داشته باشند چراکه گاهی برخی کم‌توجهی‌ها باعث می‌شود که کارآفرینان در عرصه تخصصی و کاری خود دچار دلسردی شوند.

در ادامه این نشست طرفین در خصوص بهره‌گیری از ظرفیت‌های شرکت «توس مسیر» در راستای توسعه یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان خواف تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار