شهید «علیرضا عزیزی»:

گوش به فرمان ولی‌فقیه باشید

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علیرضا عزیزی» آمده است: امت شهیدپرور برادران و خواهران عزیز هیچ‌وقت از فرمان امام خمینی (ره) سرپیچی نکنید و همیشه پیرو ولایت‌فقیه باشید و در راه خدا از هیچ‌چیز دریغ نکنید.
کد خبر: ۶۳۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۰ - 06December 2023

گوش به فرمان ولایت باشید // انتشار در ساجد//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «علیرضا عزیزی» در سی‌ام شهریور ۱۳۴۴ در خانواده‌ای مسلمان و کارگر متولد شد. از بدو انقلاب از اعضای فعال در بسیج بود و تمام اوقات فراغتش را در پایگاه بسیج مسجد می‌گذراند.

در سال ۱۳۶۲ ازدواج کرد و در همان سال به جبهه اعزام شد. او به عنوان پاسدار رسمی و مسئول تیم شناسایی در واحد اطلاعات عملیات در تیپ ۱۷ علی بن ابی‌طالب (ع) مشغول به خدمت شد.

سرانجام پس از شش ماه حضور در مناطق عملیاتی، در بیستم آبان ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۴ بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سرش در پنجوین عراق، به شهادت رسید.

فرازی از وصیت نامه شهید «علیرضا عزیزی»

«امت شهیدپرور برادران و خواهران عزیز هیچ‌وقت از فرمان رهبر بزرگ امام خمینی (ره) سرپیچی نکنید و همیشه پیرو ولایت‌فقیه باشید و در راه خدا از هیچ‌چیز دریغ نکنید.

به تهمت‌ها و شایعات عناصر ضدانقلاب گوش نکنید که آن‌ها خوبی این امت را نمی‌خواهند. با مشکلات اقتصادی مبارزه کنید و در مقابل این مشکلات از هدف اصلی منحرف نشوید، چون که ما برای بهتر شدن وضع اقتصادی و مادی انقلاب نکرده‌ایم و شهید نداده‌ایم، صفوف نماز جمعه و دعای کمیل‌ها را بیشتر کنید که این‌ها سرمایه‌های انقلاب هستند و شکست ما زمانی می‌باشد که از این جماعت چیزی نباشد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها