در جمع خبرنگاران؛

سرلشکر موسوی: دستاورد‌های ارتش حاصل دانش و خلاقیت جوانان است

فرمانده کل ارتش با اشاره به نمایش دستاوردهای جدید نیروی دریایی ارتش، گفت: همه دستاورد‌ها ناشی از قدرت دانش، ابتکار و خلاقیت جوانان عزیز ماست.
کد خبر: ۶۳۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ - 02December 2023

سرلشکر موسوی: دستاورد‌های نداجا حاصل دانش و خلاقیت جوانان ایران استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش صبح امروز (شنبه) در حاشیه نمایشگاه دستاورد‌های علمی و فناوری نیروی دریایی ارتش که در ستاد نداجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه تقریباً هر سال یک‌بار برگزار می‌شود و تجهیزات و دستاورد‌های جدیدی در آن مشاهده می‌کنیم.

سرلشکر موسوی افزود: البته بخشی از دستاورد‌هایی که امکان نمایش داشت به نمایش درآمد و از بخش دیگری هم که قابلیت ارائه به عموم را ندارد و محرمانه است، بازدید کردیم؛ همچنین بخشی از دستاورد‌های نیروی دریایی ارتش هنوز حتی قابلیت این را ندارند که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شوند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به دستاورد‌های حاضر در این نمایشگاه، عنوان کرد: این دستاورد‌ها قطعاً در توان رزمی نیروی دریایی همین الان هم بخشی که بکار گرفته شده، تأثیر قابل ملاحظه‌ای دارد و دستاورد‌هایی که به مرور زمان وارد چرخه استفاده می‌شود نیز، در یگان‌های عملیاتی توان قابل ملاحظه‌ای را برای نیروی دریایی ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: اما آنچه اهمیت دارد، این است که همه دستاورد‌ها ناشی از قدرت دانش، ابتکار و خلاقیت جوانان عزیز ماست به نحوی که نیرو‌های مسلح را به طور کلی از اتکا به خارج کشور بی‌نیاز کرده است. در واقع هر نیازی که در نیرو‌های مسلح وجود داشته باشد در داخل ساخته می‌شود.

سرلشکر موسوی گفت: سال‌هاست که در نیروی دریایی ارتش تلاش جهادی روند صعودی دارد و هر سال، شاهد اتفاقات بسیار خوب با تأثیرات بسیار زیادی در آمادگی رزم نیرو دارد، هستیم؛ نمونه آن، اتفاقات بزرگی است که نیروی دریایی ارتش در عرصه اقیانوس‌ها به نمایش گذاشته و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در اهتزاز نگه می‌دارد.

فرمانده کل ارتش همچنین درخصوص رزمایش مرکب دریایی ایران، روسیه و چین خاطرنشان کرد: دریادار ایرانی در این‌خصوص به تفصیل توضیح دادند و اگر به بیان نکته جدیدی در این حوزه نیاز باشد، از سوی خود ایشان بیان خواهد شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار