رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

تفکر بسیجی در بستر زمان جریان دارد

حجت‌الاسلام عدیده گفت: همان بسیجیانی که در سال‌های دفاع مقدس در رکاب امام خمینی (ره) بودند، امروز با همان اخلاص در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی در خدمت به ایران و مردم در عرصه‌های فعالیت دارند.
کد خبر: ۶۳۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵ - 30November 2023

تفکر بسیجی در بستر زمان جریان داردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مراسم تجلیل از بانوان بسیجی پایگاه شهید حبیبی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عدیده در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، تشکیل بسیج را یکی از ابتکارات ماندگار، ارزشمند و پر برکت امام خمینی (ره) دانست و اظهار داشت: هفته بسیج فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن تفکر ایثار، فداکاری و خدمت خالصانه است که امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به آن نیازمند است.

وی افزود: همان بسیجیانی که در سال‌های دفاع مقدس در رکاب امام خمینی (ره) بودند، امروز با همان اخلاص در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی در خدمت به ایران و مردم در عرصه‌های فعالیت دارند.
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به اینکه بسیج شیوه جدیدی از رزم را در دوران دفاع مقدس به دنیا ارائه کرد، گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس توانست با روحیه جهاد و ایثار با بهره‌گیری از کمترین تجهیزات و تکیه بر توان داخلی و باور به توانستن، در مقابل تمام دنیای استکبار بایستند و برگ زرینی بر افتخارات این تشکل مردمی بیفزایند.

عدیده، بسیج را یکی از بازوهای مهم و قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران نامید و خاطرنشان کرد: آنچه در انقلاب اسلامی و خط مقاومت در منطقه اهمیت دارد و انقلاب ایران و محور مقاومت را در منطقه حفظ و تقویت کرده، بسیج و سازمان‌های مشابه آن است.

در پایان این مراسم از بسیجیان با اهدا هدیه و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار